مدرک تاتو بدن | مدرک بین المللی تاتو بدن

چگونگی دریافت مدرک تاتو بدن

  درباره بهترین شیوه دریافت مدرک تاتو بدن چه می دانید؟

 تاتو بدن افزون بر هنر یک پیشه است که احتیاج به آموزش تخصصی دارد. اگر شما به کار تاتو علاقه دارید و به یک شغل به آن نگاه می کنید نخست بایستی برای گرفتن یک گواهینامه و مدرک تاتو بدن مبادرت نمایید.

مدرک تاتو یکی از موثق ترین گواهینامه ها در کشور ایران و همچنین در عرصه بین المللی می باشد که می توانید در این حیطه کسب نمایید.

بهترین آموزشگاه برای اخذ مدرک تاتو بدن

نخستین قدم برای فراگیری تخصص تاتو بدن برای اخذ مدرک تاتو،پیدا نمودن یک مرکز آموزشی تخصصی است. برای اینکه از خصوصیات بهترین آموزشگاه مطلع شوید بایستی به موارد زیر توجه نمایید:

داشتن اساتید حرفه ای و متخصص

به کارگیری ابزار آلات مدرن،تعلیم عملی و نظری به صورت مطلوب

معرفی به پانسیون برای افرادی که مسئله تردد دارند.

مدرک تاتو بدن

چگونگی ثبت نام در کلاس های اخذ مدرک تاتو

بعد از پیدا نمودن یک آموزشگاه تخصصی و تعیین دوره مورد نظر می توانید به ثبت نام در کلاس های تاتو بدن مبادرت نمود و با اخذ مشاوره های ضروری شیوه دریافت مدرک تاتو بدن را برای خود از قبل راحت تر سازید. با توجه به مراکز آموزشی که برای اخذ مدرک تعیین می نمایید امکان دارد با مقاصد زیر برای شرایط اسم نویسی در کلاس مواجه شوید:

احتمال اینکه شهریه به صورت قسطی پرداخت شود را برای شما فراهم می سازد. برای هنرجویانی که ساکن شهرستان هستن آکادمی تهران تاتو شرایط را برای معرفی این عزیزان به خوابگاه فراهم می آورد.

اخذ مدرک تاتو بدن

بعد از پایان کلاس ها ادوار فراگیری جهت اخذ مدرک تاتو بدن ، مرکز آموزشی شخص را برای حضور معرفی نموده و شروط لازم برای حضور در آزمون را برای شخص مهیا می سازد. این آزمون معمولا متشکل از دو مرحله یکی عملی دیگری نظری است که پیروزی در هر دو مرحله آزمون برای اخذ مدرک لازم و ضروری است.

راه های دریافت مدرک تاتو بدن

  برای دریافت مدرک تاتو بدن از مرکز پیش از هر چیزی بایستی در یک مرکز تاتو بدن یا آموزشگاه اسم نویسی نمایید. این آموزشگاه ها معمولا کلاس ها و ادوار آموزشی را در 3 بخش پایه، تخصصی و فوق تخصصی برپا می دارند. شخص با ملاحظه به سطح مدنظر، وضعیت مالی و مقاصد شغلی خود می توانند یکی از دوره ها را برگزیند.

بعد از سپری نمودن دوره های نظری و عملی بایستی در امتحانات هماهنگ یا آنلاین اداره فنی شرکت نمایید.

 این امتحانات هم به دو شیوه نظری و عملی برپا می شوند و بعد از سپری نمودن این مراحل اگرچه نمره شما به حد نصاب رسیده باشد می توانید گواهینامه تاتو بدن خود را اخذ نمایید. این گواهی نامه به شکل الکتریکی صادر شده و همواره 3 الی 6 ماه زمان لازم دارد که ارسال شود.

دریافت مدرک تاتو برای یک هنرمند خالکوبی که در ایران کار می کند مورد نیاز است چون برای بازار کار نیاز به این مدرک خواهد داشت.

برای دریافت مجوز تاتو، یک فرد باید یک دوره سه ساعته کنترل عفونت را که توسط آکادمی سلامت وزارت بهداشت و بهداشت روان برگزار می شود، با موفقیت بگذراند.

ارائه درخواست مجوز هنرمند تاتو و ثبت نام در دوره کنترل عفونت باید همزمان انجام شود. پس از گذراندن دوره و قبولی در آزمون کتبی، مجوز برای شخص خاصی که در برنامه ذکر شده است پست می شود. این مجوز غیر قابل انتقال است.

مزایای اخذ مدرک تاتو

مدرک تاتو بدن به صورت تخصصی، یکی گواهی نامه های موثق در کشور ایران و همچنین در سطح بین المللی می باشد که می توان آن را تمدید نمود.‌ اگر قصد دارید کار تاتو را انجام دهید بایستی حتما مدرک این کار را داشته باشید. افزون بر این اگر این مدرک را داشته باشید این مسئله از بُعد های متنوعی به منفعت شما خواهد بود.

شانس دریافت جواز کسب

احتمال آموزش در مراکز و آموزشگاه ها

شانس جذب فوری در بازار کار ایران و همچنین خارج از کشور

شانس دریافت وام خود اشتغالی

شانس اخذ کارت مربیگری

احتمال ادامه تحصیل در مراکز عالی و دانشگاه ها

احتمال ادامه تحصیل برای اشخاصی که نتوانستند در دبیرستان دیپلم خود را اخذ نمایند.

شانس جانشینی آن با استناد دانشگاهی به اسم مدرک معادل

احتمال ترجمه قانونی آن برای اخذ ویزای مهاجرت و یا کار

اخذ مدرک تاتو

اهمیت مدرک در آموزشگاه تتو

اخذ مدرک تاتو بدن در آموزشگاه ها بدین جهت از اهمیت ویژه ای برخوردار است که تخصص و همچنین تبحر کافی در این حرفه به علت مراعات کلیه مبادی ایمنی و مسائل فنی الزامی خواهد بود.

مدرک رایج و رسمی بین المللی نه فقط در کشور ایران بلکه در بیشتر کشور های دیگر نیز از اعتبار ویژه ای برخوردار می باشد. تاتو کاران برای اخذ این گواهی نامه می بایست براساس ضوابط موسسه در آزمون هایی که زمان آن از پیش تعیین شده است حضور یابند و نمره قبولی را اخذ نماید.

ضروری است به این مسئله آگاه باشید که می توان به استعلام بهترین سایت ها را برای این مورد انتخاب کرد . این اسناد به علت ثبت کد ملی آموزشگاه ، بین المللی به شمار می آید و در سایر کشور ها هم از اعتبار ویژه ای برخوردار است که بدین جهت به رسمیت معرفی شده است.

 تاتو کارانی که تمایل به مهاجرت دارند و یا می خواهند از کشور خارج شوند با در دسترس داشتن این مدرک به علت دارا بودن کد بین المللی در نظام جهانی کار تقریبا در 186 کشور جهان موثق می باشد که این عامل می تواند مهاجرت را برای شما راحت سازد.

ارائه مدرک حرفه ای تاتو بدن به تمامی هنرجویان بعد از اتمام کار توسط آکادمی تهران تاتو .عزیزانی که دوره یادگیری آنها به پایان رسیده باشد علاوه بر دریافت مدرک،جزوه آموزشی نیز دریافت خواهند کرد.

آیا امکان مهاجرت بوسیله مدرک بین المللی تاتو وجود دارد؟

مهاجرت به واسطه مدرک تاتو یک مزایا برای کنشگران در این حیطه به حساب می آید. خیلی از کشور های پذیرنده اشخاص حرفه ای و خبره در این حیطه هستند. برای این امر بایستی گواهینامه بین المللی را اخذ نموده باشید چرا که مهاجرت به وسیله این حرفه در حقیقت مهاجرت از طریق تخصص می باشد.

عمده ترین کشور هایی که از این حیطه مهاجرتی پیشواز می نمایند کانادا و استرالیا می باشند که برای قبولی و تایید افزون بر گواهی نامه شروط دیگری نظیر رزومه کاری، سن و فاکتور هایی از این قبیل را دارا می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ورود به کشورهای استرالیا و کانادا

برای وارد شدن به کشور استرالیا شروطی همچون گواهی و مسلط بودن به زبان، گواهی نامه تحصیلی، سن، تجربه و پیشینه کاری حائز اهمیت می باشند که تقریبا 100 امتیاز را شامل می شود و دست کم بایستی نمره قبولی در این وضعیت حدود 60 باشد.

که معمولا کار آسانی هم نیست. ولی با قبولی در این امتحان و با عرضه مدرک بین المللی تاتو بدن اقامت دائم استرالیا را از آن خود خواهید نمود.

قبولی کشور کانادا هم همانند قبولی در کشور استرالیا می باشد و شرایط اجرا شده نظیر همان فاکتور ها اما طی دو مرحله جداگانه می باشد. حداقل دریافت نمره در این وضعیت ۶۷ بوده که پس از پذیرش در مرحله نخست بایستی در مرحله دوم هم قبول شوید.

مدرک بین المللی تاتو بدن

شرایط اخذ مدرک بین المللی تاتو بدن

روند اخذ مدرک بین المللی تاتو بدن و نیز امتحانات مرتبط امکان دارد که چندی ماه زمان لازم داشته باشد. مسئله عمده این گواهی نامه این است که کد ملی تعلیم تاتو بدن بر روی این گواهی درج خواهد شد.

حتما بایستی کد مورد نظر با شناسه طرح درس در وب سایت آموزش موسسه با هم دیگر موافق باشد. از دیگر امتیازات گواهی نامه رسمی در این موسسه می توان کسب تسهیلات از بانک را نام برد که به راه اندازی کسب و کار شما می تواند کمک به سزایی نماید.

انواع مدرک تاتو در آموزشگاه تاتو

از انواع مدرک تاتو بدن بین المللی چه اطلاعاتی دارید؟

آیا شناخت کافی در خصوص نحوه گرفتن این مدرک را دارید؟

در قدیم خیلی از مردم معتقد بودند که تنها راه رسیدن به کامیابی رفتن به دانشگاه می باشد ولی این روز ها بیشترین فوکوس بر روی کسب مهارت و آموزش کار می باشد یکی از این روش ها گذراندن دوره های آموزشی می باشد. در مجموع 3 نوع مدرک به وسیله این موسسه در کشور عرضه می شود که عبارتند از:

گواهینامه رسمی تاتو بدن

این گواهی نامه شامل کد بین المللی در موسسه جهانی کار می باشد. این مسئله سبب شده تا این مدرک در بسیاری از کشور های جهان موثق باشد. بدین جهت اگر شخص تمایل به مهاجرت داشته باشد اخذ این گونه مدرک می تواند کمک بسزایی به او نماید.

شخص بایستی در پس از سپری نمودن این دوره ها در زمان های از پیش مشخص شده برای آزمون مبادرت نماید. بنابراین اگر نمره او به حد نصاب رسید مدرک مورد نظر به او داده می شود.

گواهینامه مورد قبول برای تاتو

به طور معمول مدرک بین المللی تاتو بدن به وسیله آموزشگاه های آزاد برای کار آموزان صدور می یابد. این آموزشگاه ها با یکدیگر تفاهم نامه ای دارند که در آن به تصویب گواهینامه به وسیله موسسه منتهی می شود.

در این نوع مدرک مورد قبول افزون بر ثبت علامت موسسه ، علامت و اسم مسئول آموزشگاه آزاد نیز واقع می گردد.

این مسئله به اهمیت گواهینامه می افزاید زیرا در سایر گواهی نامه ها احتمال ثبت شناسه ها و امضا مراکز آموزشی خصوصی وجود ندارد.

این گواهی نامه های بین المللی صدور می یابند و در این صورت نمی توان آن را ترجمه نمود و از اعتبار بین المللی برخوردار نمی باشد.

اعتبار مدرک تاتو

برعکس گواهینامه های قانونی که شانس اخذ وام بانکی به هدف راه اندازی کسب و کار را دارند این مدرک مورد قبول چنین شانسی را نخواهد داشت. صدور این گواهینامه به علت سپری نمودن روند موسسه و فقدان وجود امتحان حدود 1 تا 2 هفته زمان لازم دارد.

اگر مدرک تاتو بدن شما از این نوع باشد جزوه گواهینامه های رسمی به حساب نمی آید و وضعیتی نظیر وضعیت گواهینامه مورد قبول موسسه فنی و حرفه ای خواهد داشت.

اگر تمایل به اخذ مدرک گذر مهارتی را دارید لازم با کم و کاستی های آن آشنایی داشته باشید. 

این گواهی نامه به آموزش های چند ساعته که به وسیله مراکز آموزشی آزاد برپا می شود تعلق می گیرد.

اکثرا برای این منظور می باشد که شخص در همایش ها و سمینار ها حضور داشته است استفاده می شود. واگذاری این مدرک مجانی بوده و مراکز آموزشی آزاد نباید هیچ نوع مبلغی از کارآموز خود برای صدور مدرک بگیرید.

مدرک تاتو
آموزشگاه تاتو

هزینه دریافت مدرک تاتو بدن

  هزینه دریافت گواهی نامه و Body tattoo certificate معمولا به ادوار آموزشی مد نظر از جمله پایه، تخصصی و فوق تخصصی و نیز به آموزشگاه یا مراکز معتبری که در آن اسم نویسی می نمایید، بستگی دارد با توجه به این موارد معمولا هزینه ها نیز کاملا متغیر می باشند.

مسلما هر چه دوره های آموزشی از سطح مدرن و پیشرفته تری برخوردار باشد هزینه مربوط به آن نیز بیشتر خواهد بود.

از سویی بعضی مراکز با ملاحظه به ابزارآلات و لوازم نوین و پیشرفته ای که در زمان کار از آنها استفاده می نمایند هزینه بالاتری را نسبت به هزینه های تصویب شده اخذ می نمایند. مسئله دیگری که در مشخص نمودن شهریه مراکز و آموزشگاه اثرگذار است وضعیت جغرافیایی آموزشگاه می باشد .

شهریه مراکز آموزشی

شهریه مراکز آموزشی که در شهر های کلان و گران واقع هستند مسلما از مراکز آموزشی شهر های کم جمعیت بیشتر خواهد بود. از دیگر هزینه هایی هم که بایستی برای دریافت گواهی نامه خود پرداخت نمود، برپایی آزمون و صدور تاییدیه می باشد.  

سوالات متداول

بهترین شیوه دریافت مدرک تاتو بدن کدام است؟

مدرک بین المللی تاتو یکی از موثق ترین گواهینامه ها در ایران و در عصر بین المللی است که میتوانید آن را دریافت کنید.

آیا صرفا با داشتن مدرک تاتو بدن قادر خواهم بود که مرکز تاتو تاسیس کنم؟

خیر قبل از این کار باید دوره های آموزش و پیرایش یا دوره های مهارت هفتگانه را بگذرانید.

راه های دریافت مدرک بین المللی تاتو بدن چگونه است؟

برای دریافت مدرک ابتدا باید در آموزشگاه مورد نظر ثبت نام کنید این آموزشگاه ها معمولا کلاس ها را بر سه دوره پایه،تخصصی و فوق تخصصی برپا میکنند،هر شخص با توجه به سطح مدنظر و مقاصد شغلی خود دوره مورد نظر را انتخاب میکند.

آیا بعد از اینکه مدرک بین المللی را دریافت کردم میتوانم برای کار مهاجرت کنم؟

بله ،با توجه به این کشورها دنبال ادمای باتجربه تو هر شغل هستن پس شما میتوانید با داشتن این مدرک شرایط ویژه ای در تخصص خود داشته باشید.

هزینه دریافت مدرک بین المللی تاتو بدن به چه نحوی می باشد؟

این هزینه با توجه به آموزشگاه مربوط و سطح اساتید و آموزشی که داده میشود تعیین میگردد.

آموزشگاه تاتو بدن
مدرک بین المللی تاتو بدن
28 پاسخ
  1. قلی زاده
    قلی زاده گفته:

    ایا بعد از اینکه من تمام مراحل اموزش تاتو رو گذروندم بهم مدرک میدهید و ایا این مدرک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای میباشد؟

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      مدارک تاتو زیر نظر سازمان فنی حرفه ای نیست ولی ما در انتهای آموزش به شما مدرک بین المللی خواهیم داد

      پاسخ
  2. غلامی از کرج
    غلامی از کرج گفته:

    ایا شما شهریه را بصورت اقساط هم قبول میکنید چون من نمی تونم بصورت یکجا پرداخت کنم

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      اگه شرایط پرداخت اقساط رو بطور کامل داشته باشید میتونیم بهتون کمک کنیم تماس بگیرید تا بیشتر در این زمینه خدمتتون اطلاع بدهیم

      پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      سلام تعداد جلسات 12 جلسه هستش و هزینه اش از 1 میلیون تومان شروع میشود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه سایت در ارتباط باشید.

      پاسخ
  3. علی
    علی گفته:

    سلام مدرک تاتو در خارج از کشور هم اعتبار داره و آیا میتونیم باهاش کار تاتو رو ادامه بدهیم ؟

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      چون این مدرک بصورت بین المللی ارائه میشود شما میتوانید در خارج از کشور هم حرفه تاتو رو ادامه بدهید .

      پاسخ
      • احسان
        احسان گفته:

        سلام ایا همه میتوانند مدرک تتو بگیرن یا اشخاص خاصی این توانایی را دارند

        پاسخ
        • تهران تاتو
          تهران تاتو گفته:

          همه افرادی که علاقه مند به یادگیری تاتو هستند در پایان دوره میتوانند مدرک دریافت کنند .

          پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      هزینه دریافت مدرک با توجه آموزش های شما تعیین میشود هر دوره آموزشی تعداد جلسات و هزینه مربوط به خود را دارد.

      پاسخ
  4. شکوری
    شکوری گفته:

    میخاستم بپرسم بعد از اتمام کلاسها ایا ما هزینه جداگانه برای دریافت مدرک باید بپردازیم یا این هزینه روی ثبت نام اولیه محاسبه خواهد شد؟

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد و مدرک تاتو با هزینه دوره ای که انتخاب میکنید لحاظ میشود.

      پاسخ
  5. کامران
    کامران گفته:

    من علاقمند به یادگیری تاتو هستم و میخام ثبت نام کنم ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      با سلام ابتدا از طریق فرم ثبت نام مشخصات تون رو ثبت کنید همکاران بنده زمان بندی کلاسها ر ابا شما هماهنگ خواهند کرد.

      پاسخ
  6. رضاپور
    رضاپور گفته:

    سلام آیا من میتونم صفر تا صد تاتو رو یاد بگیرم چون خیلی علاقه به اینکار دارم بعد میخام تاتوکار حرفه ای بشوم

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      بله چون ما تمام نکات یادگیری تاتو و جلسات رفع اشکال را برگزار میکنیم تا هنرجو بتواند بصورت آکادمیک تاتوکار حرفه ای بشود.

      پاسخ
  7. نوشین هاشمی از شیراز
    نوشین هاشمی از شیراز گفته:

    سوالی که داشتم این بود که مدرکی که میدهید برای همه دوره هایی هست که تو سایت گزاشتید یا هر دوره مدرک مورد نظر خودش رو داره

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      با توجه به اینکه هر دوره آموزش های مخصوص به خودش رو داره مدرک آن نیز بطور جداگانه داده میشود.

      پاسخ
  8. kasra
    kasra گفته:

    در مورد اعتبار مدرک تاتو که تو سایت نوشتید میخاستم بپرسم که محدود به زمان مشخصی هستش ؟

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      این مدرک هم مثل تمامی مدارک فنی و حرفه ای و یا تحصیلی مدت زمان خاصی نداره و شما هر زمان لازم باشه میتونید ازش استفاده کنید .

      پاسخ
  9. ۰۹۲۲۶۳۹۵۵۸۷
    ۰۹۲۲۶۳۹۵۵۸۷ گفته:

    سلام وقت بخیر اگه کامل بلد باشی و بخوای مدرک بگیری باز باید دوره ببینیم

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      سلام بله باید دوره های تخصصی را یاد بگیرید که بتوانید مدرک بگیرید

      پاسخ
  10. parsa
    parsa گفته:

    تشکر میکنم از خانم رادفر و کادر اکادمی تهران تاتو که برای همه هنرجویان وقت کافی رو میزارن

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      باید در تمام جلسات شرکت کنید تا در صورت تایید آموزشگاه به شما مدرک داده بشود.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.8/5 - (29 امتیاز)