آموزش فیبروز ابرو

نوین ترین متد چهره آرایی توسط فیبروز ابرو

در حرفه آرایش و چهره آرایی نوین آموزش فیبروز ابرو یکی از متد های آرایش ابرو به وسیله اعمال سایه یا هاشور به شیوه دستی است. این روش برای برطرف نمودن ایرادات و نواقص ابرو به شیوه موقت می باشد و اگر چه دوست داشته باشید می توانید برای داشتن ابرو های زیبا به صورت همیشگی مبادرت نمایید. برای اعمال خطوط باریک و جذاب در این شیوه، قلم میکروبلیدینگ به کار برده می شود.

اساس کار فیبروز ابرو در صنعت چهره آرایی

پایه این کار تزریق جوهر به بخش زیرین پوست و وضع حالتی مشابه تار مو در ابرو ها می باشد. در این متد اعمال خطوط از قسمت تاج ابرو شروع می شود.

هر خط با اعمال ۲ مرتبه تمدید سپس به وسیله رنگ به آن شوک وارد شده و بعد از ۳ الی ۴ دقیقه زمان نیاز است تا ابرو ها رنگ بگیرند. بعد از پایان این بخش آرک و دم ابرو کشیده شده و رنگ می شوند. کلیه مراحل اعمال یادگیری فیبروز ابرو به گونه پوست در اشخاص مختلف متمایز است.

آکادمی تهران تاتو با برترین اساتید تاتو و آرایش دائم صورت آمادگی دارد تا در مجهزترین مرکز تهران جدیدترین روش های آموزش فیبروز ابرو را خدمت شما هنرجویان عزیز ارائه بدهد با ما به جمع حرفه ای ها بپیوندید.

آموزش فیبروز ابرو

نحوه یادگیری فیبروز ابرو

در این دوره به بررسی تئوری و عملی یادگیری فیبروز ابرو خواهیم پرداخت. ما مروری بر ابزارها و مواد مورد نیاز برای درمان، نحوه تمرین تکنیک ها و نحوه کار با مشتری خواهیم داشت. شکل ابروها را بکشید و آنها را فیبروز کنید.

اگر ابروهای پر ندارید، می توانید ابروهای خود را با مداد ابرو پر کنید یا از پودر استفاده کنید تا ظاهری ضخیم و طبیعی داشته باشید.اگرچه اینها تنها راه حل برای ابروهای پرتر نیستند. همچنین فیبروز ابرو، یک روش زیبایی نیمه دائمی وجود دارد.

این تکنیک چگونه کار می کند؟ در اینجا چیزی است که باید در مورد آموزش فیبروز ابرو بدانید، از جمله نحوه عملکرد این روش و هزینه آن.

فیبروز میکروبلیدینگ یک تکنیک فوق العاده برای کشیدن ابرو به صورت دستی است و امروزه یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی برای خانم هایی است که به زیبایی ابروهای خود اهمیت میدهند.

آموزش میکروبلیدینگ فیبروز چیست؟

آموزش میکروبلیدینگ فیبروز فقط یک دوره معمولی کشیدن ابرو نیست. فیبروز تنها برند میکروبلیدینگ در جهان است که به هنرمندان ما امکان می دهد تا این هنر را بهتر یاد بگیرند و بتوانند درآمد بیشتر و حرفه ای بین المللی داشته باشند.

آموزش فیبروز ابرو یک دوره بسیار سودآور است که امنیت اقتصادی را فراهم می کند و به شما این فرصت را می دهد که انتخاب کنید چه زمانی و چقدر می خواهید کار کنید.

دوره فیبروز ابرو به گونه ای طراحی شده است که همه بتوانند آموزش ببینند، از جمله کسانی که هیچ دانش قبلی در مورد پوست و زیبایی ندارند. هر کس دیگری که تجربه قبلی در دنیای زیبایی ندارد.

فیبرو ابرو چیست؟

فیبروز روشی است که در آن یک تکنسین آرایشی از آرایش نیمه دائمی روی ابروهای شما استفاده می کند.این یک نوع عمل خالکوبی زیبایی است. تکنسین با استفاده از جوهر رنگدانه و ابزار دستی، نقاط ریز و سنجاق مانندی را روی ناحیه ابرو قرار می دهد تا نقاط نازکی را پر کند.

این تکنیک به ابروهای شما فرم می دهد و از جلوه پودری برای پر شدن ابرو استفاده می کند. نتیجه یک ابروی پر شده است.

چرا فیبروز ابرو طرفداران زیادی دارد؟

از نکات مهم ظرافت و زیبایی است که این روش به ابروها میدهد و باعث میشود تا افراد زیادی مشتاق بشوند برای هاشور ابروهایشان استفاده کنند.از نکات مهم دیگر میتوان به پاک کردن راحت فیبروز،تغییر حالت راحت ابروها،دقت بیشتر در طراحی ابرو بدلیل اینکه با ابزار دستی استفاده میشود و همچنین تراکم بالا و التهاب کمتر اشاره کرد تمامی این عوامل باعث محبوبیت این روش در بین بانوان شده است.

تفاوت بین فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ چیست؟

فیبروز ابرو گاهی با میکروبلیدینگ اشتباه گرفته می شود. اما اگرچه هر دو روش می توانند ابروهای شما را پرتر نشان دهند، اما روش های متفاوتی هستند.

برای آموزش فیبروز ابرو از نقاط پین مانندی از رنگدانه برای دستیابی به حالت پودری ابرو استفاده می کنند.

میکروبلیدینگ از یک سوزن تیغه دار برای اعمال رنگدانه در زیر پوست استفاده می کند. تکنسین ابروهای شما را با ایجاد ضربات مو مانند که شبیه موهای طبیعی ابرو هستند پر می کند.

فیبروز ابرو در آرایشگری

در اصطلاح واژه فیبروز ابرو متشکل از دو قسمت فی و بروز می باشد که فی از اسم موسسه ای در صربستان که این تکنیک را برای جذابیت و زیبایی هر چه تمام تر ابرو اختراع نموده است گرفته شده و بروز به مفهوم خط ابرو می باشد.

در صورت به کارگیری از رنگ های با کیفیت و عرضه دهنده خدمات زیبایی متبحر می توان این تکنیک را یک شیوه بدون عیب مدنظر قرار داد تنها مسئله ای که امکان دارد منتقدان به این متد وارد نمایند این است که اعمال آن بر روی ابرو هایی که دارای هاشور یا تاتو هستند مقدور نخواهد بود.

بهتر است برای انجام این کار به مراکز معتبر رجوع نمود در غیر این صورت به کارگیری از خدمات نامعتبر سبب آسیب به پوست، بد حالت نمودن ابروها می شود و چون تیغ به کار برده شده برای این کار بسیار تیز است است اگر توسط شخص مبتدی این کار انجام گیرد سبب آسیب به دست پیگمنتر می شود.

انواع فیبروز ابرو

فیبروز ابرو دارای اقسام متنوعی است که تعیین هر کدام از آنها بایستی هماهنگ با شکل صورت و نیز ابرو های نچرال شما انجام گیرد.

•مدل Spine-3

این نوع که به تیغ ماهی نیز شهرت دارد در قسمت پایانی ابرو زده می شود، در حقیقت نقطه مرکز دقت فرد عرضه کننده خدمات هاشور ابرو با این تکنیک، بخش انتهای ابرو می باشد.

•مدل Spine-5

یکی از انواع فیبروز ابرو مدل Spine-5 می باشد که این مدل به اسم مدل ابروی آسیایی شهرت یافته است. مرکز توجه این نمونه تنها به بخش پایین ابرو و میان بخش آغازی ابرو تا خمیدگی ابرو ها می باشد.

•مدل Spine-6

به این نوع نیز ابروی کلاسیک هم گفته می شود که درآن بخش فوقانی خمیدگی ابرو مرکز توجه واقع شده است.

•مدل Upper Spine

از دیگر انواع فیبروز ابرو می توان Upper Spine را نام برد. بر عکس روش های قبل که هر کدام به گونه ای بر بخش فوقانی ابرو فوکوس می نمودند ، در این مدل مرکز توجه کار بخش بالایی ابرو بوده و کلیه خطوط هاشور در سمت بالا ایجاد می شود.

عوامل موثر در ماندگاری و دوام فیبروز ابرو

قطعا نخستین سوالی که برای هر شخصی که مبادرت به فیبروز ابرو می نماید پیش می آید این است که دوام آن به چه میزان است؟

دوام این شیوه به فاکتور های بسیاری وابسته است ولی در حالت عادی می توان ماندگاری آن را تقریبا 6 ماه الی 1 سال مدنظر قرار داد.

دلیل دوام تقریبا پایین این شیوه در قیاس با شیوه های دیگر عمق اندک خطوط وضع شده در آن به علت ایجاد یک وضعیت طبیعی در ابرو ها می باشد، به همیک جهت اگرچه خطوط هاشور در این متد به شکل عمقی تر وضع شوند و از جوهر های رنگی مدرن و با ماندگاری بسیار بالا استفاده شود می توان شاهد دوام بیشتر این شیوه شد.

•نوع پوست

یکی از عوامل موثر بر ماندگاری فیبروز ابرو می توان به نوع پوست اشاره نمود. در خصوص پوست های چرب، دوام این روش کمتر می باشد در این صورت مطلوب است اشخاصی که پوست جربی دارند پیش از اعمال این روش برای بالا رفتن ماندگاری آن از اسکراب پوستی استفاده نمایند.

•عمق هاشور

همانگونه که مستحضرید اگرچه عمق هاشور بیشتر باشد دوام آن هم بیشتر خواهد بود.

•اعمال تغییرات هورمونی در بدن

در دوران هایی نظیر قاعدگی، شیردهی و بارداری که هورمون ها دستخوش تغییرات قابل ملاحظه ای هستند، در صورت اعمال فیبروز ابرو نباید توقع دوام زیادی را در این شرایط داشت. در این صورت مطلوب است اعمال این گونه هاشور توسط این متد به وقت دیگری بعد از سپری شدن این دوران محول شود.

سطح کیفی رنگ های استفاده شده در آموزش فیبروز ابرو

از دیگر عوامل موثر بر ماندگاری فیبروز ابرو جنس و سطح کیفی رنگ های به کار برده شده در آن را می توان نام برد.

در این متد رنگ های به کار برده شده از مواد معدنی تولید شده اند. این رنگ ها مخصوصا در خصوص مارک های موثق بدون هر نوع مواد زیان بخش می باشند و جذب آن روی پوست به آسانی انجام می شود.

رنگ این روش کاملا نچرال بوده و هماهنگ با رنگ پوست و موی طبیعی شخص تعیین می شود. در بعضی از شیوه های تصحیح و جذاب سازی ابرو بعد از پاک شدن اثر تاتو یا هاشور ، ته رنگ قرمزی به شیوه نامطلوبی روی پوست برجای می ماند ولی در این شیوه پاک شدن رنگ به شیوه کاملی انجام می گیرد و آثار ناخوشایندی بعد از پاک شدن در آن مشاهده نمی شود.

فیبروز ابرو در تهران
خدمات فیبروز ابرو

کاربرد های فیبروز ابرو

فیبروز ابرو در خصوص اشخاص به تفسیر زیر می تواند اعمال شود:

اشخاصی که ابرو های کم پشت و کم حجمی دارند و دوست دارند ابروهای پری داشته باشند.
کسانیکه دوست دارند به آرک ابروهای خویش شکل دهند.

اشخاصی که برای اعمال جذابیت در ابرو های خویش در پی متدس هستند که به آسانی بتوان آن را پاک نمود.

افرادی که دارای ابرو های ناهماهنگی هستند.

اشخاصی که در پی شیوه های دستی با دقت بسیار برای اعمال هاشور ابرو هستند.

کسانیکه که در خصوص حالت ابرو های خود در پی اعمال تغییر حالت مطلوب و زود به زود می باشند.

بانوانی که به ابرو های مصنوعی تمایلی نداشته و نمود نچرال و زیبایی کار در خصوص هاشور ابرو برای آنها در اولویت قرار دارد.

اشخاصی که در پی شیوه ای با درد و التهاب کمتری هستند.

مراحل آموزش فیبروز ابرو بصورت تخصصی

همانگونه که می دانید آموزش فیبروز ابرو در حال حاضر یکی شیوه های پر استفاده و مقبول است که به وسیله اکثر خانم ها صورت گرفته و سبب می شود صورت آنها با حفظ وضعیت عادی ، فرم مطلوب تری به خود بگیرد.

برای اعمال فیبروز ابرو چند مرحله راحت اما مقداری حساس پیش روی شخص است که اگرچه به صورت مطلوبی انجام شود برآیند مطلوبی هم نصیب شخص می شود.

اگر تمایل دارید این عمل را برای اطرافیان خود اعمال نمایید و او از کلیه مراحل آگاهی دارد که هیچ، ولی اگر این کار را برای کس دیگری می خواهید انجام دهید نخست بایستی با او در خصوص شیوه اعمال کار ، مدل ابرو، رنگ مورد نظر گفتگو نمایید. بعد از این نوبت به توازن سازی ابرو ها می رسد.

بعد از آن بایستی بر روی ابرو ها بی حسی گذاشته شود. در این مرحله از کار می توانید بی حسی را هم پس و هم پیش از توازن سازی ابرو اعمال نمایید. مقدار زمان اعمال این کار وابسته به سرعت عمل پیگمنتر دارد. برای بی حسی کامل شخص تقریبا 15 الی 20 دقیقه زمان لازم است و پس از آن با یک دستمال روی ابرو ها را به صورت کامل تمیز نمایید.

لوازم مورد نیاز در آموزش فیبروز ابرو

تعیین سوزن مناسب برای فیبروز

در مرحله چهارم از آموزش فیبروز ابرو نوبت به تعیین سوزن مطلوب برای این کار می باشد. مطلوب ترین سوزن برای این کار تیغ مدل U می باشد که به وسیله آرایشگر های متنوعی هم توصیه شده است. اگرچه تیغ مدل اسلوب هم به کار برده می شود ولی اگر تمایل به اعمال کار تخصصی تری دارید بایستی مدل U را به کار بگیرید.

در مرحله بعد، تعیین قلم متناسب و قرار دادن سوزن در آن صورت می گیرد. تو این مرحله توجه نمایید که سوزن در محل قرارگیری خود کاملا محکم شده باشد. زیرا امکان دارد در زنان کار تکان بخورد و فرم ابرو را به هم بریزد.

تعیین رنگ مناسب برای کار

در مرحله بعدی آموزش فیبروز ابرو نوبت به تعیین رنگ مطلوب می رسد. این رنگ ها همواره شکلاتی، قهوه ای روشن، یا تیره می باشند. رنگ های ذکر شده جز رنگ های مطلوب و پر استفاده در فیبروز ابرو می باشد.

اگرچه تعیین رنگ مطلوب کاملا به رنگ پوست فرد مورد نظر که می خواهد این عمل را انجام دهد وابسته است و پیگمنتر بایستی آن را تفکیک نماید.

امکان دارد رنگ پوست شخصی روشن باشد و رنگ های ذکر شده در بالا برای او جذاب و زیبا نباشند. در این شرایط پیگمنتر و مشتری بایستی در خصوص تعیین رنگ مورد نظر با هم دیگر مشورت نمایند و تصمیم درست را بگیرند.

مسئله عمده ای که در تعیین رنگ فیبروز وجود دارد این است که در فیبروز ابرو همواره رنگ بایستی یک درجه تیره تر تعیین شود زیرا که این متد بصورت دستی صورت گرفته و احتمال ریزش ابرو وجود دارد.

اگر ابرو رنگ تیره تری داشته باشد ریزش آن سبب می شود ابرو کم حجم تر و کم رنگ تر مشاهده نشود.

در مرحله هفتم آموزش فیبروز ابرو قرار دادن رنگ در درب کوچک انگشتی است. بعد از قرار دادن رنگ باید تیغ سیستم مورد نظر را به آهستگی در آن قرار داد تا مقداری رنگ را به خود جذب نماید.

زیرا که اگر رنگ از حد طبیعی زیادتر باشد فقط سبب پخش آن بر روی پوست شده و هیچ گونه زیبایی آنچنانی نخواهد داشت.

فیبروز ابرو
هزینه فیبروز ابرو

کشیدن خطوط مویی و نازک

در مرحله بعدی فیبروز ابرو باید به آهستگی و با توجه بسیار آغاز به کشیدن خطوط مویی و نازک در بخش های تعیین شده نمود. این خطوط هم در سمت رویش ابرو و هم اندکی متفرق کشیده می شود تا در نهایت فدم طبیعی و زیباتری داشته باشد.

از این که از کدام بخش آغاز نمایید به خود شخص وابسته است ولی همواره پیگمنتر ها از تاج ابرو آغاز می نمایند و به همین منوال لاین ترنزیشن و اسپاین را تکمیل نموده و یا نخست ابرو را می کشند. به هر صورتی که برای شخص راحت تر است این خطوط بایستی رسم شوند تا ابرو فرم مطلوب و زیبایی به خود بگیرد.

در این میان ملاحظه نمایید که زاویه دست در این متد بسیار حائز اهمیت است و اگر دست به صورت عمودی قرار گیرد رنگ در بخش سطحی تر پوست قرار گرفته می شود. افزون براین نیروی دست بایستی اندکی بیشتر باشد تا تیغ و رنگ تاثیر مطلوب تری بر جای بگذارند.

نحوه کشیدن خطوط با قلم

بهتر است برای مطلوب تر و زیباتر کشیدن خطوط، قلم را بهتر است در میان انگشتان مقداری بچرخانید تا حالت قوس به خود گرفته و روی کار مسلط تر باشید. اگرچه به کلیه موارد ذکر شده دقت نمایید احتمال ریزش رنگ تا حد زیادی کاهش می یابد.

بعد از اعمال خطوط باید مقداری رنگ را بر روی ابرو های قرار داده و چند دقیقه منتظر مانده تا کاملا بر روی ابرو ها تاثیر نماید. بعد از آن به وسیله یک دستمال رنگ موجود بر روی ابرو ها را پاک نمود تا قشر پوست به حالت معمولی خود برگردد. وهله آخر Eyebrow fibrosis training بررسی خطوط کشیده شده می باشد.

به صورتی که اگر محلی کم رنگ یا اصلا رنگ نگرفته باشد دوباره بایستی آن را تصحیح و کامل نمود. اگر پوست شخصی که فیبروز ابرو انجام داده است چرب باشد در صورت به کار گیری مجدد از فیبروز امکان دارد باز هم به صورت مطلوبی رنگ به پوست جذب نشود. در این صورت مطلوب ترین راهکار بکارگیری رنگ هایی است که غلظت بیشتری دارند .

پایان کار ابروها

بعد از پایان کار ابروها، آن ها را با دستمال تمیز نموده و از روبرو به صورت فرد نگاه کنید تا اگر مسئله ای وجود داشته باشد یا محلی احتیاج به کار بیشتری داشته باشد آن را برطرف نمود.

سوالات متداول

آموزش فیبروز ابرو چیست و به چه نحوی می باشد؟

فیبروز ابرو یکی از متدهای آرایش ابرو است که از طریق سایه یا هاشور و به روش دستی انجام میشود.این روش برای رفع نواقص ابرو بصورت موقت میباشد.

آیا بعد از آموزش و یادگیری فیبروز ابرو میتوانیم سالن زیبایی تاسیس کنیم ؟

خیر،برای این کار حتما باید دوره های آرایش و پیرایش را که در هفت مرحله است گذرانده باشید.

میزان ماندگاری فیبروز ابرو به چه مواردی بستگی دارد؟

یک عمق هاشور برای اینکه تاتوکار بتواند قلم را تا عمق بیشتری در پوست فرو ببرد،دوم نوع پوست فرد است که هر چه پوست چرب تر باشد میزان ماندگاری کاهش پیدا میکند و سوم نوع رنگ استفاده شده که هر چی کیفیت بهتری داشته باشد ماندگاری بیشتر خواهد شد.

آیا آموزش فیبروز ابرو با آموزش میکروبلیدینگ متفاوت است؟

فیبروز ابرو زیر مجموعه میکروبلیدینگ است ولی تفاوت هایی با هم دارند که در فیبروز بجای سوزن از تیغه های بسیار ضعیف استفاده میشود و دوم اینکه در فیبروز رنگدانه ها به عمق کمتری از پوست میروند و همین باعث ماندگاری کمتر نسبت به میکروبلیدینگ میشود.

آیا ابزارها و لوازم مورد نیاز هنگام آموزش فیبروز را باید خودمان تهیه کنیم ؟

خیر تمام این لوازم توسط آکادمی تهران تاتو در اختیار هنرجوها قرار میگیرد .

آیا امکان آموزش برای کسانیکه در شهر تهران سکونت ندارند فراهم است؟

آکادمی تهران تاتو نحوه برگزاری کلاسها را در زمان های متفاوت برگزار میکند تا همه علاقه مندان بتوانند شرکت کنند.

کاربرد فیبروز ابرو
فیبروز ابرو چیست
26 پاسخ
  1. ک هاشمی
    ک هاشمی گفته:

    هزینه های اموزش فیبروز ابرو بر چه اساسی هستش من و دوستم میخواهیم تو کلاسهای شما شرکت کنیم

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      بر اساس نوع زمان بندی و انتخاب کلاسها بصورت خصوصی یا نیمه خصوصی تعیین میشود با کلیک روی ثبت نام رزرو انلاین دوره خودتون رو انتخاب کنید

      پاسخ
  2. ندا
    ندا گفته:

    میزان ماندگاری فیبروز ابرو چقدر میباشد چون من میخام این روش رو انجام بدهم

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      میزان ماندگاری حدودا 6 ماه تا یکسال هستش و بعد از این شما مجددا باید ابروهای خود را فیبروز کنید

      پاسخ
  3. اسدی
    اسدی گفته:

    برای یادگیری فیبروز ابرو چه دوره هایی را باید بگذرانم ممنون میشوم توضیح بدهید

    پاسخ
  4. آناهیتا اکبری
    آناهیتا اکبری گفته:

    ایا اکادمی تهران تاتو بصورت آنلاین هم کلاس آموزش فیبروز انجام میدهد ؟

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      بله میتونید بصورت آنلاین و غیر حضوری جدیدترین روشها رو آموزش ببینید

      پاسخ
  5. قائم مقامی
    قائم مقامی گفته:

    در انتهای کلاسها به هنرجویان جزوه آموزشی هم میدهید ؟

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      بعد از اینکه آموزش هر دوره به پایان رسید از طرف استاد مربوطه به شما جزوه داده خواهد شد.

      پاسخ
  6. شهبازی از سمنان
    شهبازی از سمنان گفته:

    هزینه دستگاه فیبروز ابرو به چه نحوی هستش ایا شما تو سایت تون این دستگاه رو برای فروش دارید ممنون

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      بله از طریق سایت ما میتونید تمام دستگاه ها را با قیمت مناسب خریداری کنید

      پاسخ
  7. شادی رضایی
    شادی رضایی گفته:

    بهترین مرکزی که برای فیبروز ابرو آموزش دیدیم تهران تاتو بود اساتید صبور و با دانش که کمک زیادی به من و دوستم کردند.

    پاسخ
  8. سارا قاسمی
    سارا قاسمی گفته:

    بعد از اتمام دوره فیبروز ایا میتونم بعنوان یک فیبروزکار مشغول بکار بشوم خیلی علاقمند به یادگیری این هنر هستم

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      بسته به میزان مهارت و یادگیری شما داره ولی برای کسب تجربه بیشتر میتونید ابتدا به عنوان دستیار در یک مرکز شروع کنید و بعد از آن بصورت حرفه ای این شغل رو ادامه بدهید.

      پاسخ
  9. مائده
    مائده گفته:

    آیا شما بطور آزمایشی هم کلاس برگزار میکنید تا ما با کیفیت کار اساتید و آکادمی شما آشنا بشویم ؟

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      بله یک جلسه کلاس بصورت آزمایشی برگزار میشود تا هنرجو به شناخت بهتری از آموزش و اساتید دست پیدا کند

      پاسخ
  10. مهدیس
    مهدیس گفته:

    میخاستم بپرسم انجام فیبروز ابرو به چه مراقبت هایی نیاز داره ؟

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      میتونید این مراحل رو از قسمت آموزش فیبروز ابرو در سایت مطالعه کنید

      پاسخ
  11. elahe
    elahe گفته:

    من و همکارم میخاستیم تو کلاس های فیبروز ابرو شرکت کنیم خواستم بپرسم تخفیف هایی که ذکر کردید شامل این کلاسها میشود با تشکر

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      بله تخفیف های ما شامل همه دور های ثبت نام میشود برای اطلاعات بیشتر حتما تماس بگیرید

      پاسخ
  12. Mahtab naderi
    Mahtab naderi گفته:

    در مرکز شما فیبروزکار ابرو هم هستش چون من علاوه بر اموزش میخوام ابروهامو فیبروز کنم

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      بله دوست عزیز برای دریافت هزینه و تعیین وقت تماس بگیرید

      پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      توضیحات تکمیلی در این محتوا داده شده است اگر سوال دیگری در مورد فیبروز دارید میتونید تماس بگیرید یا پیام بدهید با تشکر

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5 - (30 امتیاز)