آموزش تاتو | آموزش تاتو بدن

بهترین مرکز آموزش تخصصی تاتو بدن در ایران همراه با 70 درصد تخفیف باورنکردنی، همین امروز جز سه نفر تخفیف ثبت نام ما باشید.

آموزش همراه با اساتید و مدرک بین المللی دارای بیشترین تعداد هنرجو تاتو در ایران

آموزش تاتو بدن در حقیقت نوعی طراحی روی بدن می باشد که در آن مدل یا طرحی را به واسطه جوهر به صورت دائم یا غیر دائم در بخش درم پوست تولید می کند و رنگدانه پوست را متحول می سازد. تاتو بدن متشکل از 3 گروه بسیط می باشد:

فقط تزئینی بدون هیچ گونه معنا و مفهوم خاصی، سمبلیک و تصویر. تاتو طرح یا تصویری است که به شکل دائمی بر روی پوست بدن ایجاد می شود.

این نقوش می تواند به شکل دائمی روی بدن شخص دوام داشته باشد، آموزش حرفه ای تاتو بدن به صورت حرفه ای می تواند یکی از آموزش های خوشایند و پر درآمدی باشد.

 این مسئله باعث شده اشخاص بسیاری به این هنر گرایش و علاقه داشته باشند و بتواند وارد بازار کار شده و بعنوان یک تاتو آرتیست خدمات خود را ارائه بدهند. علاقه مندان به این هنر باید با شرکت در کلاسهای یادگیری تاتو مهارت لازم را کسب کرده تا تاتوکار حرفه ای بشوند.

افزون بر اینکه طرح ها، مدل ها و نقوش تاتو بسیار زیاد می باشند رنگ های آنها هم از تنوع زیادی برخوردار می باشند و این امر باعث شده تا مراجعه کنندگان با وسواس بهتر از تاتوکار خود بخواهند تا طرح و نقش مورد نظرشان را تاتو نماید.

این رنگ ها حاوی سیاه، قرمز، قهوه ای می باشد که توسط ابزارآلات تاتو و سیستم آن به زیر سطح پوست فرد تزریق شده و این عمل سبب دوام بیشتر مدل و نقش بر روی بدن می شود.

آموزش تاتو

مشاوره تخصصی در آموزش تاتو

آیا به دنبال یک آموزشگاه تاتو در تهران هستید؟ در مورد یادگیری خود با تاتو آرتیست صحبت کنید. آیا می دانید که حتی می توانید از خانه و بصورت مجازی شروع کنید؟

آموزش تاتو ژاپنی در بین تمام سبک‌های خالکوبی غنی‌ترین در تاریخ و فرهنگ است و باید به آن احترام گذاشت.

به همین دلیل است که ما میگوییم خالکوبی ژاپنی فقط باید توسط اساتیدی انجام شود که به این سنت ها و فرهنگ ها توجه زیادی داشته باشد.ما در آکادمی تهران تاتو جدیدترین طرح ها و مدلهای تاتو در در سراسر دنیا را به شما آموزش خواهیم داد.

چه شما یک هنرمند خالکوبی حرفه ای باشید، یا اینکه در حال یادگیری باشید باید بدانید که، همیشه موارد جدیدتری برای یادگیری در تاتو وجود دارد! کلاسهای خالکوبی ما را بررسی کنید و از  موفقیت هنرجویان و مشاوره های اساتید ما بهره مند بشوید.

آموزش های تاتو بدن آخرین مطالب در صنعت خالکوبی را ارائه می دهد تا بتوانید از تمام پیشرفت ها و روندهای تاتو به روز باشید. حرفه خود را شروع کنید و با بررسی منظم به تبدیل شدن یک تاتوکار حرفه ای فکر کنید.

دوره آموزشی آکادمی تهران تاتو بصورت آنلاین و عملی برگزار میشود. یادگیری تاتو بصورت تئوری و عملی انجام میشود ولی ما به شما دو دوره را بصورت همزمان پیشنهاد میکنیم .در طی 12 جلسه با اساتید بین المللی به شما تمام تکنیک های مربوط به تاتو را آموزش خواهیم دادید فقط کافیست با مشاوران ما در ارتباط باشید .

توانایی شما بعد از گذراندن آموزش تاتو

آیا در مورد خالکوبی کنجکاو هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در این دوره، تهران تاتو همه چیز را در مورد ابزارها، مواد و تکنیک های شروع هنر تاتو به عنوان یک مرکز حرفه ای به شما آموزش می دهد. تاتو را با استفاده از دستگاه، ایستگاه کاری، انواع سوزن ها و بهداشت، از جمله تکنیک های اولیه آستر، سایه زدن، پرکردن یاد خواهید گرفت. وقتی صحبت از تصویرسازی و کار کردن یک خالکوبی به میان می‌آید، از مدل‌های انسانی استفاده می‌کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی را به شما آموزش خواهیم داد.

آشنایی با ابزارهای تاتو

مربی به شما یاد می دهد که چگونه کیت اولیه یا حرفه ای خود را برای شروع خالکوبی جمع کنید. بنابراین، شما با جزئیات تمام مواد مورد نیاز خود را خواهید دانست: انواع ابزارها، سوزن ها و اطلاعات ضروری برای تتو، و همچنین به شما توصیه های شخصی بر اساس تجربه او در این زمینه ارائه می دهد. در مورد انواع مختلف پوست که باید برای تطبیق طرح با ناحیه بدن داشته باشید، آشنا خواهید شد. در مرحله بعد، مراحل دقیق ساخت شابلون را مشاهده می کنید، آن را برای اعمال آن روی پوست آماده می کنید و البته میز خود را قبل از خالکوبی مونتاژ و استریل کنید تا از آلودگی متقاطع جلوگیری کنید. شما خواهید دید که چگونه میز کار را چیدمان کنید، پیروی از دستورالعمل های نگهداری و بهداشت و در نهایت، چندین توصیه برای مشاوره قبل و بعد از انجام خالکوبی به مشتری خود خواهید آموخت.

پس از گذراندن این دوره شما ابتدا با کلیه لوازم و ابزار مصرفی کار آشنا میشوید و بعد از رعایت کردن تمام نکات بهداشتی،مراحل اصلی کار شامل انتقال طرح روی بدن،نحوه استفاده از دستگاه،ترکیب مواد مصرفی،کاربرد سوزن های مصرفی و در نهایت انجام تاتو در مراحل مختلف را یاد خواهید گرفت و میتوانید وارد بازار کار بشوید از طریق تبلیغ در شبکه های اجتماعی و ویدئویی نیز میتوانید کار خود را گسترش داده و مشتری جدید جذب کنید.

 

قیمت آموزش تاتو

دوره های تخصصی تاتو بدن( اقایان و بانوان)

با ارائه مدرک بین المللی آکسفورد شامل تمام تکنیک ها

و سبک ها در 12 جلسه خصوصی برگزار می‌شود

برای دریافت هزینه آموزش تاتو تماس بگیرید 09120854963

جدیدترین آموزش ها در آکادمی تهران تاتو

اساتید بین المللی و حرفه ای

تمرین روی مدل زنده (انسان)

💎حین آموزش کلیه لوازم مصرفی (دستگاه، رنگ،پوست مصنوعی و … به عهده آموزشگاه میباشد.

شما را راهنمایی میکنیم نسبت به علایق تان

با هزینه کم آموزش ببینید و وارد بازار کار بشوید

برای دریافت جدیدترین قیمت های یادگیری تتو تماس بگیرید

برای شهرستانی های عزیز آموزش به صورت فشرده با توجه به شرایطشون برگزار میشود.

علاقمندان جهت آموزش لطفا قبل از مراجعه اگر آگاهی نسبت به دستگاه تاتو ندارن

هیچ دستگاهی خرید نکنن تا از طریق ما دستگاه مناسبی تهیه کنند

ما در زمینه استفاده از دستگاه تتو بهترین مشاوره را خدمت شما ارائه میدهیم.

 آموزش تخصصی تاتو با بهترین اساتید در تهران 

هزینه آموزش تاتو به چه شرایطی بستگی دارد

هزینه آموزش تاتو از چندین عامل تعیین می‌شود. اولین عامل، نوع دوره آموزشی است. دوره‌های کوتاه مدت ممکن است ارزان‌تر باشند در حالی که دوره‌های کامل و تخصصی هزینه بیشتری دارند.

محل برگزاری آموزش نیز تأثیرگذار است. دوره‌هایی که در مراکز معتبر و مجهز به تجهیزات حرفه‌ای برگزار می‌شوند، ممکن است گران‌تر باشند.

تجهیزات و مواد آموزشی نیز نقش دارند. دوره‌هایی که از تجهیزات با کیفیت و مواد مرغوب استفاده می‌کنند، ممکن است هزینه بالاتری داشته باشند.

مهارت مربیان و تجربه آن‌ها نیز در تعیین هزینه تأثیرگذار است. مراکز با مربیان معتبر و با تجربه ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

در کل، برای انتخاب دوره آموزش تاتو، مهم است که به معیارهای کیفیت آموزش و تجهیزات توجه کنید تا بتوانید تجربه مفیدی را در حوزه تاتو کسب کنید.

آیا بعد از پایان آموزش تاتو مدرک داده میشود

بله، بسیاری از مراکز آموزش تاتو پس از پایان دوره‌ها، مدرک به دانشجوها اعطا می‌کنند. این مدارک به عنوان یک تأیید رسمی از حضور و پایان دوره آموزشی عمل می‌کنند. معمولاً در مدارک آموزشی، جزئیاتی از محتوای دوره، تجربه آموزشی و مهارت‌های کسب‌شده توسط دانشجو ذکر می‌شود.

مهم است که از مراکز معتبر و مورد اعتماد برای آموزش تاتو استفاده کنید تا مدرک دریافتی شما ارزش افزوده داشته باشد. همچنین، برخی از مدارک توسط انجمن‌ها یا اتحادیه‌های صنفی معتبر تأیید می‌شوند که می‌تواند در شناخت شما به عنوان یک تاتوآرتیست ماهر و حرفه‌ای مفید باشد. قبل از ثبت نام در دوره‌های آموزش تاتو، اطمینان حاصل کنید که مرکز آموزشی از اعتبار و شهرت مناسبی برخوردار باشد.

علل آموزش تاتو حرفه ای و انجام آن

آموزش تاتو در گذشته های دور فقط مورد توجه اشخاص خاصی بوده است و معمولا همه مردم دید مثبتی به آن نداشتند. ولی در حال حاضر و دنیای مدرن امروز دیگر آن دیدگاه منفی برای انجام تاتو روی بدن وجود ندارد. هنگامی که افراد مشهور نظیر بازیگران و ورزشکاران بر روی بدن خود از تاتو استفاده می کردند جوانان گرایش بیشتری به اعمال آن پیدا می کردند و مردم هم از دید منفی خود نسبت به این موضوع دست کشیدند.

کلاس آموزش تاتو بدن و شرایط آن امروزه فقط برای اشخاص خاص نیست اکثر افراد برای پوشش دهی جای زخم و برطرف نمودن ایرادات خود از آن بهره می گیرند. ولی این فاکتور ها کمتر به چشم می آیند و اکثرا علت اعمال تاتو بدن همان مد و ظرافت می باشد. آموزش تاتو و اعمال آن نه تنها برای آقایان بلکه برای بانوان هم صورت می گیرد.

بانوان بر روی بدن خویش اقسام طرح ها، اشکال و نقوش را تاتو می نمایند.‌ مسلما اختلافی که تاتو بدن خانم ها با آقایان دارد در سایز آن می باشد. خانم ها اغلب مدل ها و اشکال ریز را تعیین می نمایند ولی آقایان اشکال و مدل های بزرگ را دوست دارند.

قوانین آموزش تاتو بدن و اعمال آن در ایران

اکثر اشخاص اعمال تاتو بدن را خیلی می پسندند ولی از اینکه از لحاظ شرع و اسلام مسئله داشته باشد هراس دارند. به عنوان مثال آنها خیال می کند که وضوی آنها با این تاتو غیر قابل قبول است.

ولی بهتر است بدانید که از لحاظ اسلام و شرع هیچ گونه ممانعتی برای انجام تاتو وجود ندارد. چرا که مواد و رنگ تاتو به سطح زیر پوست رخنه نموده و در قشر پوست نیستند.

در ایران معمولا آموزش تاتو از صفر تا صد وجود دارد و آکادمی های حرفه ای بصورت حرفه ای و تخصصی برای هنرجویان به شکل عمومی و خصوصی کلاس برگزار میکنند.

انجام آن از لحاظ قانونی هیچ مسئله ای ندارد و آموزشگاه ها به راحتی بدون ایجاد هیچ نوع مشکلی به آموزش و تعلیم خود بپردازند. در کتاب قانون هیچ جرم و جنایتی در این خصوص اسم برده نشده است.

فقط تاتو از لحاظ سازمان بهداشت غیر بهداشتی گزارش شده است که بایستی هنگام انجام آن پزشکی در سالن حضور داشته باشد تا این کار کاملا اصولی و بهداشتی انجام گیرد.

آیا شغل تاتوکار برای مهاجرت ایده آل است؟

شغل تاتوکاری یکی از شغل‌هایی است که در برخی موارد می‌تواند گزینه‌ای مورد نظر برای مهاجرت باشد، اما نکاتی را باید در نظر گرفت. این شغل نیازمند مهارت فنی، ذوق هنری و دیدگاه خلاقیت است. علاوه بر این، در برخی کشورها نیاز به مدارک و مجوزهای خاص برای اجرای این حرفه وجود دارد. همچنین، تغییرات قوانین ممکن است در زمان مهاجرت و بعداً تاثیر بگذارد.

مهاجرت برای تمرین این شغل نیازمند سرمایه اولیه و ایجاد مشتری‌ در کشور مورد نظر است. تصمیم گیری باید با توجه به بازار محلی و رقابت در آن منطقه اتفاق بیافتد. اگر فرهنگ و تقاضای مردم به این حرفه نزدیک است، مهاجرت به عنوان تاتوکار می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. اما نیاز به آموزش، شناخت بازار کار و قوانین مربوطه دارد تا موفقیت در این زمینه حاصل شود.

کدام کشورها برای مهاجرت تاتو کاران مناسب است؟

برای مهاجرت تاتوکاران، کشورهای مختلف انتخاب‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. کانادا با سیستم بهداشتی قوی و بازار مصرف پر رونق، یکی از مقاصد جذاب برای تاتوکاران است. ترکیه نیز با فرهنگ گسترده و بازار بزرگ، جذابیت دارد. کشورهای اروپایی، به خصوص آلمان با بازار گسترده و امکانات حمایتی برای کسب مهارت‌های تاتوکاری، مورد توجه هستند.

استرالیا با بازار مصرف قوی و محیط کسب و کار مستعد، به عنوان گزینه‌ای مطرح است. اما مهاجرت به هر کشوری نیازمند بررسی دقیق قوانین مربوطه، مهارت‌های لازم و شناخت بازار کار است. افراد باید با شرایط مهاجرت، مجوزهای مورد نیاز و محیط کسب و کار آشنا شوند تا بتوانند با موفقیت به این حرفه در کشور جدید پیش بروند.

انواع بخش های متنوع آموزش تاتو

آموزش تاتو متشکل از 3 گروه عمده طراحی، لوازم و تکنیک می باشد.

تکنیک تاتو

همانگونه که میدانید طراحی به متد ها و طراحی های متنوع من جمله سیاه قلم، رنگ و روغن، مداد رنگی، پاستل، آبرنگ و… تسهیم می شود.

 همانطور که کار کردن با هر یک از این متدها احتیاج به دانستن اطلاعاتی در همان حیطه می باشد تاتو هم از این قانون مبرا نخواهد بود. آگاهی از تکنیک های تاتو برای یک تاتو کار، عمده ترین قسمت اطلاعات او می باشد.

لوازم تاتو

همانطور که شخص برای نقاشی بر روی کاغذ یا بوم نیازمند لوازم و ابزار آلاتی است و این مسئله بسیار حائز اهمیت است که چه ابزاری برای چه کاری متناسب است لوازم تاتو و استفاده درست از آنها به خصوص در مرکز تاتو بدن دارای اهمیت است.

 برای مثال در طراحی با رنگ و روغن برای رنگ کاری قسمتی از آن قلم موی پهن، قلم موی گرد، کاردک و … به کار می برند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن طرح دلخواه را بکشند و اطلاع از اینکه کدام ابزار برای کدام بخش ضروری است احتیاج به تبحر ویژه ای دارد.

در تاتو بدن هم شخص بایستی بداند از کدام ابزار در چه مواقعی و برای چه طرح هایی استفاده نماید.

طراحی تاتو

برای طراحی نقوش در تاتو باید مهارت کافی را نزد اساتید بیاموزید تا بتوانید به یک تاتو آرتیست حرفه ای تبدیل بشوید .

احتمالا شخص بدون اینکه مهارتی در خصوص طراحی و نقاشی داشته باشد از هنر تاتو درآمدزایی خوبی داشته باشد ولی اگرچه شخص بخواهد به یک تاتو کار حرفه ای تبدیل شود نیاز است اطلاعات عمده ای در خصوص طراحی و نقاشی داشته باشد.

با این اختلاف که به جای استفاده از قلم مو از سوزن و به جای بوم از پوست مشتری استفاده می نمایید.

تکنیک تاتو
آموزش حرفه ای تاتو بدن

شیوه یادگیری و آموزش تاتو بدن

هنر تاتو بدن یکی از قدیمی ترین هنر ها می باشد که امروزه به صورت گسترده ای رواج یافته است و به وسیله تاتو کاران اعمال می شود و یا در ادوار آموزش تاتو در مطلوب ترین مراکز آموزش داده می شود. تاتو در مجموع به صورت دائم یا موقت بر روی بخش های مختلف بدن صورت می گیرد.

همانگونه که میدانید یکی از اقسام تاتو، تاتو موقت با حنا می باشد که بر روی بدن شخص مدل مدنظر طراحی شده و آن را انجام می دهند.

 در ادوار آموزشی تاتو موقت عواملی نظیر تلفیق مطلوب آب با حنا، زمان مطلوب خشک شدن حنا، شیوه های خشک نمودن حنا، حرکت درست قلم بر روی طرح، آموزش نسبت تلفیق مواد کاربردی و شیوه مراقبت از مواد در نظر گرفته می شود. از دیگر اقسام تاتوی موقت که در دوره های آموزشی مورد توجه واقع می شود به کارگیری از اسپری رنگ پوست می باشد.

اجرای تتو موقت

در این متد از تجهیزات ویژه گران قیمتی استفاده می شود. اجرای تاتو موقت توسط اسپری به هیچ عنوان برای اشخاص به صرفه نخواهد بود. اجرای این عمل به وسیله اسپری رنگ، جوهر مخصوص و شابلون هایی در سایز و طرح متنوع انجام می گیرد. اشخاص بایستی مواظب باشند که به هیچ عنوان اسپری های مختص پارچه را به کار نبرند .

در به کارگیری از اسپری ها حتما به تاریخ انقضای آنها توجه نمایید.‌ سایر تاتو های موقت شامل تاتو موقت برچسبی، عکس برگردان، برچسب تاتو موقت می باشند.

اکثرا از تاتوی موقت برای ظرافت و زیبایی استفاده می نمایند این در صورتی است که تاتوی دائم برای افرادی اغلب استفاده می شود که دارای جای سوختگی، رد بخیه، لک بدن و… هستند.

آموزش کار با دستگاه تاتو بدن

عمده ترین وسیله ای که آموزش تاتو بدن به وسیله آن اجرا می شود دستگاه تاتو می باشد. تاتو آرتیست ها باید حتما اطلاعات لازم از شیوه کار و تنظیم این سیستم را در دوره های آموزشی به خوبی فرا گیرند.

من جمله سیستم های تاتو می توان کویل و مگنتی را نام برد که یکی از پر استفاده ترین دستگاه ها به حساب می آید و برای خط انداختن به کار برده می شود.

دستگاه های تاتو معمولا از برند ها و مارک های مختلفی برخوردار نیست، به آسانی و با استفاده از دفترچه راهنمای آنها می توان این وسیله را تنظیم نمود.

کار با این وسیله در دوره ها، آموزش و تعلیم داده می شود. یکی دیگر از دستگاه هایی که برای انجام تاتو از آن استفاده می شود روتاری می باشد که اکثر برای سایه زنی به کار برده می شود.

این سیستم از صدا، نیرو و وزن کمتر همچنین هزینه بیشتری در قیاس با دستگاه کویل می باشد.

 کارایی عمده دستگاه ها تاتو که در ادوار آموزش تخصصی تاتو بدن تعلیم داده می شود عقب و جلو نمودن سوزن آن است بدین صورت که رنگ را میان قشر اول و دوم پوست به کار می برند دستگاه روتاری از تنظیمات سخت و ویژه ای بهره مند نیست و شیوه کار با آن خیلی راحت است.

خدمات تتو بدن

آموزش استفاده از سوزن تاتو بدن

برای تاتو بدن معمولا از سوزن های متنوعی استفاده می شود که در به شرح هر کدام خواهیم پرداخت:

سوزن سرگرد

قرار گیری این سوزن ها به شیوه گرد می باشد و برای این سوزن ها سرپلاک R به کار برده می شود.

سورن RL

این گونه سوزن معمولا برای خط اندازی به کار برده می شود و هر چه قطر خط ها بیشتر باشد بایستی سر بیشتری به کار گرفت. توصیه می شود سر سوزن شماره 9 را زیاد به کار نبرید. سوزن ها در این مدل چسبیده به هم و در نزدیکی هم قرار دارند.

 این گونه سوزن ها برای سایه زنی و پر نمودن بخش های کوچک به کار برده می شود. بهتر است از سر سوزن 9 زیاد استفاده نشود و برای قشر های بزرگتر سوزن ها تخت به کار برده شود. در این مدل سوزن ها به فاصله در کنار هم واقع شده و اندکی از هم دور می باشند.

سوزن های سر تخت

قرار گیری این سوزن ها در کنار هم به شیوه تخت می باشد و برای این گونه سر پلاک F به کار برده می شود.

سوزن F

در این مدل سوزن ها در یک مسیر به صورت تخت به هم متصل شده اند و از این سوزن ها برای سایه های یک نواخت استفاده می شود. برای سایه کم رنگ و روشن مورد استفاده واقع می شود.

سوزن M1

در این نوع، سوزن های تاتو به شکل دو رج سوزن تخت جداگانه و با فاصله از هم قرار گرفته اند که برای پر نمودن یا سایه زنی استفاده می شود. توصیه می شود از این گونه سوزن برای سایه های نا مرتب و تیره به کار برده می شود هر چه بخش مدنظر بزرگتر باشد از شمار سر بیشتری باید استفاد نمود.

سوزن M2

در این نوع، سوزن ها به شیوه دو رج سوزن تخت متصل به هم و در کنار هم چیده شده اند که برای سایه زنی مورد استفاده قرار می گیرد. توصیه می شود از این نوع برای سایه های خیلی تیره و مرتب استفاده نمود، هر چه میزان بخش مد نظر بزرگتر باشد از سر بیشتری استفاده می شود.

آموزش تاتو بدن در منزل

آموزش تاتو بر روی بدن بدون حضور در کلاس های متنوع با هزینه های سرسام آور و پیمودن مسافت های غیر قابل تحمل نیز مقدور است. اکثر آموزشگاه ها و مراکز آموزشی در این حیطه مبادرت به برگزاری ادوار آموزشی با سطح کیفی بالا و با بکارگیری از فیلم و اینترنت نموده است.

به آسانی می توان این فیلم های آموزشی را در سایت های معتبر با سرعت های استاندارد دریافت و با چند بار مشاهده آنها به تبحر ویژه ای دست یافت. همچنین می توان در منزل در کلاس های آنلاین شرکت نمود و با حداقل هزینه ممکن این دوره ها را به پایان رساند و آموزش لازم را فرا گرفت.

آموزش تاتو بدن به شیوه رایگان

برای یادگیری تاتو بدن با حداقل هزینه و یا به شیوه رایگان می توان از کانال های تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک و وبلاگ و… استفاده نمود. این رسانه های مجازی اکثرا در حیطه tattoo training بر روی بدن نقش موثر و چشمگیری دارند و به عرضه مباحث اثر بخش در چارچوب کامنت، عکس، فیلم، دیاگرام، صوت و… به آموزش شیوه اجرای تاتو می پردازند.

عضو شدن در این مسیر های آموزشی معمولا هزینه ای نخواهد داشت و با به کارگیری همیشگی از مباحث آموزشی آنان می توان با استنباط جامع در این حیطه مهارت لازم را به دست آورد.

آموزش تاتو بدن در منزل

سوالات متداول 

آموزش تاتو به چه نحوی می باشد؟

این تکنیک پر طرفدار به ایجاد طرح ها و مدلهای گوناگون روی پوست صورت و بدن در ابعاد مختلف می باشد که بصورت دائمی است.

آموزش تاتو به چند بخش تقسیم میشود؟

این آموزش به سه بخش تکنیک تاتوکار،لوازم مورد نیاز و طراحی تقسیم میشود.

آیا میتوانم آموزش های تاتو بدن را بصورت حرفه ای یاد بگیرم؟

بله با جستجو در سایتهای تخصصی تاتو و انتخاب اساتید بین المللی میتوانید آموزش های مربوط را یاد بگیرید.

آیا آموزش تاتو بدن بصورت عملی انجام میشود؟

در ابتدا این آموزش ها بصورت تخصصی توسط استاد تاتو آموزش داده میشود و بعد از آن توسط هنرجوها و زیر نظر استاد انجام میشود.

شهریه کلاسهای آموزش تاتو بر چه اساسی تعیین میشود؟

میزان شهریه بر اساس نوع کلاسها در سه بخش خصوصی،نیمه خصوصی و گروهی تقسیم و تعیین میشود.

آیا آکادمی تهران تاتو بهترین مرکز در زمینه آموزش تاتو میباشد؟

با توجه به اینکه اموزش توسط اساتید بین المللی خانم و آقا انجام و در پایان آموزش مدرک بین المللی آکسفورد داده میشود آکادمی تهران تاتو در این زمینه بهترین میباشد.

علل آموزش تاتو حرفه ای و انجام آن
آموزش تاتو بدن در منزل
34 پاسخ
  1. صادقی
    صادقی گفته:

    آیا برای آموزش تاتو تجهیزات مورد نیاز رو باید خودمون تهیه کنیم یا آکادمی شما این لوازم رو در اختیار ما میزاره؟

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      این تجهیزات در طرف آکادمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت

      پاسخ
  2. رسولی از سمنان
    رسولی از سمنان گفته:

    برای ما که در تهران سکونت نداریم زمان بندی کلاسها چگونه در نظر گرفته میشود ؟

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      با توجه به اینکه شهرستان هستید میتونیم در اخر هفته برای شما برگزار کنیم تا راحتر بتونید در کلاس ها شرکت کنید

      پاسخ
  3. مرتضا
    مرتضا گفته:

    با سلام.با توجه به سابقه زمانی و کیفی و البته رزومه تهران تتو در آموزش و گسترش این هنر از مدیران مجموعه استدعا دارم در مراکز استان ها و حتا شهرستان های بزرگ کلاس های گروهی برگزار کنند. جدای از مسافت مشکل اسکان هم از عمده دلایل ثبت نام نکردن ما شهرستانی هاست. مثلن از شیراز تا تهران بالای چهارصد تومان هزینه ایاب و ذهاب است.دو روز در جاده باید باشیم و خواب آلود و خسته سر کلاسی بیایم که همه ش تمرکز و هوشیاری است .

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      ممنون از همراهی تان این مسئله ای که شما گفتید کاملا صحیح میباشد ولی خب باید تعداد هنرجویان در شهر مورد نظر به نتیجه مطلوب برسد تا ما بتوانیم چنین شرایطی فراهم کنیم

      پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      ممنون از شما اقای علوی که آکادمی تهران تاتو رو برای یادگیری تاتو انتخاب کردید.

      پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      ابتدا باید مشخصات تون رو ثبت کنید بعد شرکت در کلاسها که 12 جلسه است و بصورت خصوصی و گروهی برگزار خواهد شد

      پاسخ
  4. نادر
    نادر گفته:

    سلام وقت بخیر خواستم بپرسم در پایان 12 جلسه آموزش تاتو چه مدرکی به هنرجویان داده میشود با تشکر

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      مدرک بین المللی تاتو به شما ارائه میشود جهت ثبت نام از فرم رزرو اقدام کنید .

      پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      جواب این سوال بله هستش چون اساتید آکادمی دارای تخصص بسیار بالا هستن و جدیدترین طرح های روز تاتو را اموزش میدهند.

      پاسخ
  5. سیاوش
    سیاوش گفته:

    آکادمی تهران تاتو جز بهترین ها در تهران هست، من بعد از اتمام کلاسها تونستم تو یک مرکز کارمو شروع کنم و این فقط بخاطر کیفیت بالای اموزش و اساتید این مرکز هستش .

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      ممنون از شما سیاوش عزیز ما هم ازتون تشکر میکنیم که از ابتدا در تمامی کلاسها شرکت کردید و جز هنرجویان ممتاز ما بودید .

      پاسخ
  6. بهادرخان از سمنان
    بهادرخان از سمنان گفته:

    آیا شما تو شهرهای دیگه هم امکان برگزاری کلاس اموزش تاتو دارید چون ما شهرستان هستیم مسافت زیادی رو باید بیایم تهران

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      فعلا امکان برگزاری کلاس در شهرستان رو نداریم ولی در آینده اگر تعداد هنرجویان به حد مطلوب برسد در شهرستان هم کلاس آموزشی برگزار میکنیم

      پاسخ
  7. مهدیه
    مهدیه گفته:

    خواستم بپرسم شما در کدام منطقه تهران هستید و آیا همه کلاسها باید در اکادمی برگزار بشود ؟

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      آکادمی تهران تاتو در شرق تهران هستش و تمامی کلاسها در آکادمی انجام میشود

      پاسخ
  8. 7zp5xm
    7zp5xm گفته:

    سلام ب کادر بی نظیر تهران تتو و مدیریت عالی خانوم رادمهر عزیز وظیفه خودم دونستم از آکادمی عالیتون تشکر کنم در حالیکه قبل از آشنایی با آموزشگاه شما من تحت آموزش خانوم محمدی و گلپایگانی آموزشگاه هنرورزان بودم فقط و فقط با مداد کار کردم و مربی حتی رنگها رو نمیشناخت با گذشت سه ماه و هر روز کلاس رفتن اصلا قلم تتو دست نگرفتم از ادامه آموزش سرد شدم تا اینکه با آکادمیتون آشنا شدم با مربیان خوب و مجربتون اشتیاقم برای آموزش بیشتر شد باید تشکر کنم با اینکه دوره آموزشم مدتی هست تموم شده هر زمان ک ب مشکل برخوردم پیام دادم باز راهنماییم کردید
    و تشویقم کردید از قلم تتو دست گرفتن نترسم من تا ابد مدیون شما و مربیانتون هستم از شما و کادر بی نظیرتون صمیمانه سپاسگزارم

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      با تشکر خانم سپیده که آکادمی تهران تاتو رو انتخاب کردید و با این پیامتون کلی انرژی مثبت به مجموعه ما دادید.

      پاسخ
  9. shabnam
    shabnam گفته:

    سلام من خیلی خوشحالم که آکادمی شما رو برای آموزش فیبروز انتخاب کردم و از کادر حرفه ای این مجموعه کمال تشکر را دارم موفق باشید

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      سپاس از همراهی تان ما هم از شما ممنونیم که بصورت منظم در کلاسها شرکت کردید -انشااله شما هم در تمام مراحل زندگی تان موفق باشید.

      پاسخ
  10. 795564
    795564 گفته:

    ممنون از آموزش عالی و مربیان حرفه ای
    من از مشهد اومدم و بی نهایت رضایت دارم

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      ممنون از شما که از شهر مشهد در کلاس های ما شرکت کردید

      پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      هزینه های ثبت نام با 70 درصد تخفیف می باشد جهت اطلاعات بیشتر با شماره همراه سایت تماس بگیرید

      پاسخ
  11. رضاپور
    رضاپور گفته:

    در مورد آموزش تاتو بوسیله شابلون خواستم توضیح بدهید با تشکر

    پاسخ
    • تهران تاتو
      تهران تاتو گفته:

      طراحی با شابلون برای تاتوهای موقت استفاده میشود و شما با این روش میتونید طرح های زیبایی در بدن انجام بدهید

      پاسخ
  12. فائزه راستگو
    فائزه راستگو گفته:

    بدون شک تنها مرکزی که کمک زیادی کرد تا من بتونم کلاسهای تاتو را با موفقیت تمام کنم تهران تاتو بود

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.4/5 - (59 امتیاز)