روش های ریمو یا اکستنشن مژه

روش های ریمو یا اکستنشن مژه

روش های ریمو یا اکستنشن مژه عملی در جهت پرپشت نشان دادن مژه ها است. امروزه معیارهای زیبایی در سراسر دنیا تغییرکرده است. مژه هم از این قاعده مستثنا نیست. داشتن مژه های بلند و پرپشت آرزوی هر خانم زیبا پسندی است. افرادی که در زمینه زیباشناسی صورت فعالیت می کنند. مژه های بلند و پر را یکی از راه های جذاب شدن چشم ها می دانند.

اکستنشن مژه چیست

اکستنشن مژه فرایندی است که طی آن مژه های نیمه دائم را به کمک چسب مخصوص بر روی مژه های طبیعی چشم خواهند چسباند. در این روش تارهای مژه را که تا حد زیادی شبیه مژه های طبیعی است در لابه لای مژه های فرد قرار می دهند. چسبی که در این کار مورد استفاده قرار می گیرد. چسبی مقاوم است که در برابر آب و صابون و مواد شوینده دیگر مقاومت لازم را دارد. مژه های کاشته شده اغلب حدود ۴ تا ۸ ماه ماندگاری دارند.

راه های ریمو کردن یا اکستنشن مژه کدامند؟

کار ریمو یا اکستنشن مژه کار بسیار حساسی است. زیرا کوچکترین غفلتی باعث ریزش و کنده شدن مژه های طبیعی خواهد شد. بسیاری از خانم ها بعد از گذشت مدت زمانی از کاشت مژه تمایلی به حفظ آن ندارند. می خواهند مژه های کار گذاشته شده را از روی مژه های خود بردارند.

از آن جا که مژه و البته چشم عضوهای حساسی هستند بنا براین بهتر است برای این کار به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنند. تا به روشی کاملا مطمئن و در نهایت دقت اقدام به برداشتن آن ها نمایند. این روش روش حرفه ای برداشت مژه های کاشته شده است.

* اما عده ای افراد تمایل به برداشتن مژه های خود در خانه دارند. برای این کار روش های زیادی وجود دارد از جمله:

*استفاده از محلول پاک کننده چسب مژه، برای این کار باید از داروخانه یا یک مکان معتبر برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی این محلول را خریداری کنید. سپس صورت و چشم ها را کاملا شسته و خشک کنید به طوری که هیچ گونه آرایشی بر روی چشم باقی نماند. سپس مقداری پنبه یا یک گوش پاک کن بردارید و آن را به محلول پاک کننده آغشته کنید.

بعد آن را به آرامی در حالی که چشم بسته است بر روی مژه ها بکشید. در نهایت با استفاده از دو انگشت سبابه و اشاره و یا ابزارهای ریزی که برای این کار ساخته شده اند اکستنشن را از روی مژه های طبیعی بردارید.

* اما صحیح ترین روش ریمو کردن مژه استفاده از بخار آب است. برای این کار یک کاسه آب داغ را آماده کنید سپس یک حوله مناسب را روی سر خود بکشید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه سر را بر روی بخار آب نگه دارید. بعد از طی این زمان چسب مژه ها شل می شود. سپس مقداری روغن زیتون را روی یک دستمال نرم یا مقداری پنبه بریزید و روی مژه ها بکشید. در پایان به آسانی می توانید آن ها از روی مژه های طبیعی خود بردارید.

* اگر این راه ها را امتحان کردید و نتوانستید مژه ها را جدا کنید. از روغن کرچک استفاده کنید. به این صورت که شب تا صبح مژه ها را به این روغن آغشته کنید. تا چسب را در خود حل کند. سپس به وسیله انگشت به راحتی مژه های مصنوعی را بردارید.

* در نهایت اگر همه این کارها و مراحل را انجام دادید. ولی بازهم تعدادی تار مژه لابه لای مژه های طبیعی خودتان باقی ماند. می توانید با استفاده یک موچین باریک و ظریف اقدام به برداشتن آن ها کنید. اگر برای استفاده از این روش واهمه دارید می توانید یک یا دوهفته صبر کنید تارهای به طور طبیعی ریزش کنند.

علت ریمو کردن اکستنشن مژه چیست؟

۱: راضی نبودن فرد از نتیجه نهایی

۲: ریزش عده ای از مژه ها بعد از گذشت مدت کوتاهی

۳: ریزش عده ای از مژه ها بعد از گذشت ۶تا۸ ماه و نامرتب بودن مژه های کاشته شده

۴: احساس وجود خار در قسمت پلک چشم. یا ایجاد زخم در این ناحیه

۵: خطا کردن تکنسین هایی که کار کاشت مژه را انجام داده اند.

۶: حرفه ای نبودن ظاهر کار

۷: احساس درد در ناحیه ای که چسب بر روی آن زده شده است.

چگونه می توان ماندگاری ریمو را بالا برد؟

اکستنشن مژه همان طور که قبلا ذکر شد ۶ تا ۸ ماه دوام دارد و به صورت نیمه دائم است. اما اگر در شست و شو و نگهداری آن ها دقت کنید می توانید این زمان را تا ۵ هفته دیگر افزایش دهید. برای مواظبت از مژه های کاشته شده هیچ گاه از مواد روغنی استفاده نکنید. بهترین روش شستن و تمیز کردن آن ها با آب ولرم و کف صابون است.

سعی کنید تا میتوانید از آرایش چشم به صورت غلیظ خودداری کنید و در صورت آرایش چشم از مواد آرایشی ضد آب استفاده نکنید. تا مجبور به شست و شوی زیاد چشم و مژه نشوید. آنها را هنگام شستن فشار ندهید. همچنین از آب داغ برای پاک کردن چشم استفاده نکنید زیرا آب داغ باعث شلی و سستی چسب اکستنشن خواهد شد.

آیا کار ریمو کردن عوارضی دارد؟

ریمو کردن اکستنشن کاری آسان به نظر می رسد. به شرطی که تمام نکات ایمنی و اصولی کار را رعایت کنید. کندن مژه ها و استفاده غیر اصولی از محلول ها و روغن ها نه تنها باعث کندن و ریزش مژه های طبیعی می شود. بلکه موجب ایجاد زخم و عفونت در چشم هم خواهد شد. بهتر است برای این کار با مژه ها و پلک و چشم خود با ملایمت رفتار کنید تا باعث وارد کردن صدمات جبران ناپذیری به چشم خود نشوید.

گاهی به دلیل خارش و سوزش و یا حساسیت زیاد به مواد به کار رفته برای اکستنشن افراد مجبور می شوند عمل ریمو را انجام دهند. اگر شما هم می خواهید عمل ریمو و یا اکستنشن یا کاشت مژه را انجام دهید. بهتر است زیر نظر تکنسین های حرفه ای اقدام به انجام آن کنید. مرکز تخصصی تهران تاتو با سابقه ای طولانی در این زمینه آماده خدمت رسانی به مراجعین می باشد. برای رزرو وقت می توانید با شماره تلفن درج شده تماس حاصل کنید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

طرح های خالکوبی بدن برای یادگیری کدامند

یادگیری خالکوبی و روش های آن

یادگیری خالکوبی و روش های آن یادگیری خالکوبی بدن یا تاتو  یک فرآیند کاملاً هنری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیریت