معنی تتوهای جانی دپ چیست؟

معنی تتوهای جانی دپ چیست

آیا تاکنون چیزهایی درباره تتوهای جانی دپ به گوشتان خورده است؟

آموزش تاتو بدن در تهران | آکادمی تهران تاتو :  معنی تتوهای جانی دپ،یکی از دلایل مشهور شدن جانی دپ نقشهای متعدد تاتو است که بر روی بدن خود انجام داده است. او حدودا ۳۱ مدل خالکوبی را در قسمت های مختلف بدنش انجام داده است.جانی کریستوفر دپ بازیگر معروف و مشهور آمریکایی است. او ابتدا با بازی در سریال ۲۱ پرش خیابانی مشهور شد و امروز یکی از بهترین بازیگران هالیوود است. بیشتر شهرت او برای بازی در نقش های عجیب و غریبی است که بازی کرده است.

معنی تتوهای جانی دپ چیست

مهم ترین تتوهای جانی دپ

۱: مادر
۲: برای همیشه وینونا.
۳: تاتو به شکل مثلث.
۴: نماد فیلم شجاع که در سال ۱۹۹۷بازی کرده است.
۵: سه مستطیل
۶: تاتوی عدد ۳
۷: خالکوبی ” لیلی رز”
۸: دزدان دریایی کارائیب
۹: جمجمه و دو استخوان ضربدری
۱۰: علامت سوال
۱۱: خانواده
۱۲: پدر و مادر جانی دپ
۱۳: یک طرح دیگر از جمجمه
۱۴: کلاغ
۱۵: کلید به شکل اسکلت
۱۶: فلش.
۱۷: گیتاریست کوچک
۱۸: سپر سرخ پوستی
۱۹: یک کلاغ دیگر بر روی دست
۲۰: مرد یک چیز جادویی است

این تاتو ها اغلب دارای معنی خاص و مخصوصی هستند.

معنی تتوهای جانی دپ برای خانواده اش

۱: حک کردن نام مادرش یکی از مشهور ترین خالکوبی های جانی است. او از همان کودکی وابستگی خاصی نسبت به مادرش احساس می کرد. به طوری که هنگامی که پدر و مادرش رسما از هم جدا شدند. جانی دپ دچار نوعی بیماری روحی شد. که به صورت مداوم اقدام به تیغ زنی خود می کرد. او درباره تاتوی مادر اینگونه می گوید. که با این کار همیشه مادرم را به همراه خواهم داشت. یا به تعبیر درست تر مادرم برای همیشه در قلب من جای دارد.

۲: خانواده یا سه قلب یکی دیگر از تاتو های کریستوفر دپ است که آن را برای همسرش ونسا و دختر و پسرش حک کرده است. جانی دپ انسانی خانواده دوست است.

۳: جانی علاقه زیادی به پدر و مادر خود بخصوص مادرش دارد. به همین دلیل عکس پدرش را که لباس ملوانی به تن دارد بر روی بازو و عکس مادرش را با لباس پیشخدمتی بر روی ساعدش حک کرده است.

۴: لیلی رز نام دختر کریستوفر دپ است. به همین خاطر او نام دخترش را بر روی سینه در نزدیکی قلبش حک کرده است.

۵: تصویر یک مرد بدونه چهره از دیگر خالکوبی های جانی دپ است. این تصویر توسط پسرش کشیده شده است. این بازیگر معروف هالیوود می گوید این تصویر را به خاطر پسرش تاتو کرده است. در زیر این تصویر جمله ای با مضمون مرد یک چیز جادویی است نوشته شده است.

۶: نقش گیتاریست کوچک طرحی است که جک پسر جانی آن را نقاشی کرده است. و او و همسرش ونسا آن را بر روی بازویشان حک کرده اند.

۷: خالکوبی دیگر او که به نام دوست دخترش winona Ryder بود. او به خاطر علاقه بسیار زیادش به وینونا نام او را بر روی بازوی راستش حک کرد. اما بعد ها به خاطر بروز یک سری اختلافات که بین شان رخ داد. از وینونا جدا شد و تاتوی خود را به wino Forever به معنی معتاد به مشروب برای همیشه تغییر داد.

خالکوبی جانی دپ برای یادبود فیلمهایش

تاتوهای جانی دپ برای یاد بود فیلم هایش که بر روی بدن خود انجام داده است.

۱: کریستوفر دپ در سال ۱۹۹۷ میلادی در یک فیلم به نام شجاع به ایفای نقش پرداخت. همچنین کارگردانی این فیلم هم با خود او بود. او بعد ها عنوان کرده است چون تا حد زیادی تحت تاثیر کار در این فیلم قرار گرفته است. اقدام به خالکوبی نماد این فیلم بر روی ساعد راست خود کرده است.

۲: همچنین در سال ۱۹۹۴ فیلمی را با عنوان کلاغ بازی کرد. داستان درباره مردی است که سرانجام به قتل خواهد رسید.

۳: جانی دپ بعد از بازی در فیلم دزدان دریایی کارائیب نماد این فیلم را بر روی بدن خود خالکوبی کرد. بعدها بعد از به دنیا آمدن پسرش نام او را در زیر این نماد تاتو کرد. به همین خاطر این طرح به عنوان یکی از محبوب ترین تاتوهای جانی دپ شناخته شد.

طرح شکل سه مستطیل

یکی دیگر از تاتوهای جانی دپ شکل سه مستطیل به هم چسبیده است. این طرح بر روی یکی از انگشتان اشاره او حک شده است. کریستوفر دپ نام این سه مستطیل را doodles phone permanent گذاشته است. او از این طرح در اکثر نقاشی های دوران مدرسه اش استفاده کرده است. و همان طور که خود او اشاره کرده است. این طرح معنی و مفهوم خاصی برای او دارد. ولی هیچگاه درباره آن توضیح کاملی ارائه نداده است. و از هدف و انگیزه او در باره این تتو اطلاعات کاملی در دست نیست.

مدل دیگر تتوهای جانی دپ یک نقاشی به شکل مثلث است. که بر روی بازوی چپش و در بالای نام مادرش آن را تاتو کرده است. عده ای معتقدند این نقش برای جانی دپ یک نماد سیاسی است. ولی هیچگاه این موضوع از طرف خودش به روشنی مطرح نشده است. نقش این خالکوبی توسط نقاش بزرگ اهل روسیه ایلی جاسنیک طراحی شده است.

یکی دیگر از طرح های محبوب در تاتوهای جانی دپ نقش عدد 3 بر روی انگشت دست چپ او است. ظاهرا این طرح هم برای او دارای معنی و مفهوم خاصی است. خود او در این باره گفته است. که عدد 3 عددی خاص و نوعی عدد جادویی و عرفانی برای من است.

دیگر تتوهای جان کریستوفر دپ

همچنین در ادامه توضیحاتش دراین درباره می گوید دو نفر با هم نفر سومی را به وجود می آورند. بسیاری افراد بر این عقیده هستند. شاید اشاره جانی به پدر و مادرش و خودش است. یکی دیگر از تاتوهایجانی دپ طرح دو جمجمه در قسمت پای راست و بازوی راستش است. او علاقه فراوانی به تاتو های معنادار دارد.

یکی دیگر از طرح های حک شده بر روی ساعد دیگر جانی عکس یک کلاغ است که چند کارت بازی در میان پنجه های پای او به چشم می خورد.

کریستوفر دپ بسیار به کودکی خود فکر می کند. به همین دلیل بسیاری از طرح های روی بدنش نشات گرفته از همین دوران است. او درباره نقش کلید اسکلتی که بر روی بدنش تتو شده است می گوید. در کودکی خیال می کردم کلید اسکلتی هر دری را می تواند باز کند. اگر شخصی این کلید را داشته باشد کسی نمی تواند جلودارش باشد و قادر به انجام هر کاری است.

این بازیگر معروف آمریکایی طرح یک فلش بزرگ را بر روی دست چپ خود حک کرده است. که نوعی علامت بومیان آمریکایی است.

اگر شما هم علاقمند به تاتو کردن یکی از تاتوهای جانی دپ بر روی بدن خود هستید می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی تهران تاتو از خدمات این مرکز بهره مند شوید. آکادمی تهران تاتو یک مرکز کاملا پیشرفته در زمینه کار تاتو و خالکوبی است. در این مکان انواع طرح ها از جمله طرح ها و نقش هایی که افراد مشهور در سراسر دنیا آن ها را بر روی بدن خود تاتو کرده اند. به مشتریان و مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

 

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

احکام خالکوبی و تتو

 احکام خالکوبی و تتو احکام خالکوبی و تتو، تاتو عملی قدیمی است که از حدود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیریت