نانو بروز

نانو بروز

تاتو بدن | آموزش میکروبلیدینگ | تهران تاتو : آیا می دانید نانو بروز چیست، موضوع پنهانی نیست که ابرو بخش قابل توجهی از ویژگی های صورت شما را تشکیل می دهد. در واقع ، تقریباً با میزان 20 درصد برابری می کند. بنابراین می توان فهمید که متوجه اهمیت آن خواهید شد. زمانی که به نظر می رسد دچار پراکندگی و یا کم پشتی است، این موارد از ظاهر کلی شما مشخص می گردد. البته در حال حاضر، روش های مختلفی وجود دارد که اگر به طور طبیعی رضایتی از ظاهر ابروها ندارید، حجم یا شکل آن را تغییر دهید.

در حال حاضر، فراتر از مدادها و برس های ابرو و حتی خال کوبی کردن، روش پیشرفته ای وجود دارد که حوزه خدمات ابرو را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. نانو بروز اکنون یکی از بهترین روش های درمانی برای کمک به افراد برای دستیابی به آن دسته از بروز طبیعی ، پر و ضخیم است، بدون اینکه نگرانی در مورد ساییدگی یا خرابی ابروها داشته باشد.

نانو بروز برای افرادی كه به بهبود ظاهر خود اهمیت می دهند ابداع گردیده است، اما بدون آنكه نتیجه ای مانند استفاده از مداد ابرو داشته باشد مجموعه ای از گزینه های بسیار بهبود را در اختیار شما قرار می دهد. در این روش درمانی از یک سوزن نانو ویژه استفاده می شود که روی هر موی ابروی شخص کشیده می شود، بنابراین موهای ابرو واقعی را تداعی می کند. فرآیند نانو بروز همان چیزی است که باعث می شود ابروها بسیار طبیعی جلوه داده شود.

نانو بروز و زندگی

هرگونه روش درمانی با تعیین دقیق شکل و سبکی که می خواهید شروع می شود. ابتدا طرح کلی ابروها با استفاده از یک مداد مخصوص کشیده می شوند. از آنجایی که این مرحله مهم ترین مرحله خدمت رسانی است، در عین حال طولانی ترین بخش نیز خواهد بود. وقتی قصد بهبود ابروهای خود را دارید و دوست دارید کار به درستی انجام شود، مهم است که در طی روند کار صبور باشید.

این فرایند حداقل یک ساعت زمان می برد.پس از اتمام عملکرد مداد موقت، کرم بی حس کننده موضعی به شما داده می شود تا ناحیه کار بی حس شود. سپس سوزن نانو وارد کارزار می شود. به طور کلی می توان انتظار داشت که این درمان نسبتاً بدون درد باشد.

کاربرد های نانو بروز

آیا می دانید چرا اکنون نانو بروز به یکی از پرتحرک ترین درمان ها تبدیل شده است؟ به این دلیل که یک روش درمانی نیمه دائمی است. بنابراین می توانید از نتایج نانو بروز بلافاصله پس از اجرای فرایند درمان لذت ببرید. به عنوان مثال به شنا بروید، ورزش کنید تا ببینید محل درمان تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

اما باید توجه داشته باشید که روند بهبودی کامل بین 25 تا 30 روز طول میکشد که برای افراد متفاوت است. اگر از ظاهر ابروهای خود راضی نبوده و به استفاده از روش های سنتی تمایلی ندارید، در نتیجه نانو بروز را امتحان کنید. در حال حاضر نانو بروز بهترین راه حل برای زیبا سازی ابرو ها است که احساس طبیعی بودن را به شما داده و از بین نمی روند.

نانو بروز درمانی نیمه دائمی

همه ما آرزو داریم ابروهای زیبا و باریک الهام گرفته از بروک شیلد داشته باشیم، اما متأسفانه همه این شانس را ندارند که با این ابروها به دنیا بیایند. دلیل اینکه برخی از ما دارای ابروهای پراکنده هستیم می تواند بیش از حد و یا به سادگی ژنتیکی باشد ، اما به لطف تکنیک های آرایش نیمه دائمی از جمله نانو بروز ، اکنون همه می توانیم قوس ابروهای رویایی خود را داشته باشیم.

تاکنون ، همه ما در مورد میکروبلاستیک، تکنیکی که مدتی است بر جهان ابرو حاکم است ، شنیده ایم. اکنون ، یک روند جدید پدید آمده است ، به نام Nano-blading ، Nano- needling یا به سادگی نانو بروز ، که محبوبیت زیادی در جوامع پیدا کرده است.

تکنیک نانو بلدینگ

تکنیک Nano-blading ، همان میکروبلاستیک است منتهی با تنوع دقیق تر. در اصل یک روش درمانی جدید در حوزه خدمات پوست و مو است که در آن از سوزن های فوق العاده تیز نانو در نانو بروز توسط فرد درمانگر و در عین حال هنرمند استفاده می شود تا از فرایند موی واقعی را در ابعاد و قطر شبیه سازی کند.

این روش شبیه به خال کوبی تزیینی است اما با یک تفاوت اساسی دارد که در آن سوزن های نانو فقط از طریق لایه بالایی پوست به درم فوقانی می روند و رنگدانه ها را در آنجا تزریق می کنند.

اگر نگران این بودید که با استفاده از میکروبلاگینگ ، ابروهای شما بسیار کم پشت به نظر برسد، شاید ابروهای طبیعی تر به نظر شما انتخاب بهتری باشد. سوزن های نانو بسیار ریز ( در حد 0.18 میلی متر) هستند، به طوری که سایش موهای ساخته شده با آن ، به مانند موهای واقعی است که در حال رشد است.

دستگاه سوزن نرمالی که برای این درمان استفاده می شود به پزشک اجازه می دهد تا فشار دقیق تری را اعمال کند و توقف های لازم را ایجاد کند. این نوع روش ها همچنین باعث می شود حرکتی کنترل شده تر و خطر کمتری برای وارد شدن رنگدانه به زیر پوست انجام گردد.

خدمات نانو بروز چگونه است

به طور کلی ، میکروبلاستیک و نانوبلاستیک و نانو بروز روش های بسیار مشابه هستند زیرا نتیجه نهایی آنها کاملاً مشابه است. در هر دو سبک از روش های ایجاد تیغه های مو برای خلق موهای زائد استفاده شده است که به ابروهای شما ظاهری کامل تر و ضخیم تر می بخشد.

با این حال ، تفاوت اصلی این است که Nano-blading از سوزن های بسیار ریز و انعطاف پذیر استفاده می کند و از این طریق ابروها طبیعی تر به وجود می آورد. نانو سوزن ها همچنین دقت بیشتری را ممکن می سازد و به همین دلیل کمی تهاجمی تر از میکروبلاستیک محسوب می شود.

روش درمانی نانو بروز نیز مانند دیگر روش ها دارای مقدمات و رعایت نکاتی است که در روند کار موثر هستند:

• روند درمان با آزمایش پچ شروع می شود، که باید حداقل 24 ساعت قبل از درمان انجام شود. هدف از آن اطمینان از عدم حساسیت به رنگدانه است.

• مرحله بعد مشاوره است که می تواند قبل یا در همان روز انجام مراحل انجام شود. در این مدت در مورد شکل و رنگ ابروهای مورد نظر خود صحبت خواهید کرد.

• پس از اتمام همه این موارد ، قبل از انجام آرایشگر شکلی را که با استفاده از مداد توافق کرده اید ترسیم می کند. وقتی تأیید کردید که این طرح مورد پسند شما است ، فرایند شروع می شود و معمولاً تا سه ساعت طول می کشد.

نحوه بی حسی صورت

• 4 تا 8 هفته بعد شما یک جلسه پیگیری خواهید داشت که در طی آن درمانگر در مکان های مشخصی رنگدانه اضافه می کند و هرگونه اصلاح دیگری را در صورت لزوم برای دستیابی به ظاهر کامل انجام می دهد. بعد از همه این مراحل کار شما تمام شده و می توانید سرانجام از ابروهای زیبا به شکل دلپذیر خود لذت ببرید.

ما می دانیم که با ذکر فقط کلمه سوزن ممکن است احساس لرزه ای در بدن دریافت کنید. با این حال ، دیگر لازم نیست نگران باشید زیرا بیشتر سالن ها قبل از عمل کرم بی حس کن را اعمال می کنند که درد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. هنوز هم برای کمی ناراحتی آماده باشید اما فقط به نتیجه نهایی فکر کنید و این همه ارزش آن را خواهد داشت.

انتظار داشته باشید بلافاصله پس از درمان ، خارش ، تورم و قرمزی را تجربه کنید. هر رویه ای که روی بدن خود انجام دهیم حتی نانو بروز میزان مشخصی از خطر را شامل می شود. استفاده از سوزن برای وارد کردن رنگدانه به پوست باعث ایجاد حداقل صدمه در آن ناحیه می شود که ممکن است گاهی منجر به عفونت شود.

با این وجود ، لازم نیست نگران باشید متخصص زیبایی همه چیز را استریل و ضد عفونی نگه می دارد و کافیست به توصیه ها و مراقبت های بعدی وی دقت داشته باشید.

خدمات نانو بروز

مهم ترین کار قبل از نانو بروز انجام تحقیق است. اطمینان حاصل کنید که یک متخصص زیبایی با تجربه و با سابقه مثبت زیادی انتخاب کرده اید. به دنبال عکس های قبل و بعد اجراهای وی باشید و در صورت امکان با افرادی که مراحل خدمات نانو بروز را طی کرده اند صحبت کنید. با متخصص مشورت کنید و تمام سؤالاتی را که در ذهن دارید، بپرسید و مطمئن باشید تمام مراحل انجام شده را درک می کنید. این زمان وقت خجالت نیست، زیرا در وهله اول صورت شماست ، و شما می خواهید در مورد آنچه در آن انجام می شود کاملاً آگاه باشید.

هفت روز اول معمولا سخت ترین اوقات خواهد بود، زیرا شما نباید تحت هر شرایطی این قسمت را مرطوب کنید. اگر سهوا این اتفاق روی داد، محل را سریعا خشک کنید و پماد مراقبت های بعدی را دوباره استفاده کنید. همچنین اگر شروع به پوسته پوسته شدن کنندپوست ابروهای خود را نکشید تا باعث خراشیدن محل نشودخراشید.

از استفاده از هرگونه محصولات آرایشی یا هر محصول دیگری که با پوست حساس در تماس باشد خودداری کنید. تنها موردی که از خدمات نانو بروز باید استفاده شود کرم مراقبت های بعدی است که توسط پزشک به شما داده می شود. جدای از همه نکات مراقبتی ذکر شده فوق، از پرتوهای مضر خورشید پرهیز کنید، زیرا می تواند باعث از بین رفتن رنگدانه شوند. از شنا کردن و هر نوع ورزش دیگر نیز باید خودداری شود.

جلوگیری از عوارض این روش

برای جلوگیری از عوارض از استفاده از هر نوع آرایش یا کرم در اطراف ناحیه تحت درمان خودداری کنید. تنها چیزی که می توانید و باید استفاده کنید انجام مراقبت های بعدی است که توسط آرایشگر به شما داده شده است.

بعد از گذشت تنها یک هفته ، قرمزی و خارش چشم و اطراف محل درمان به میزان زیادی کاهش می یابد. با این حال ، این بدان معنا نیست که ابروهای شما بهبود یافته است و برای این کار باید چهار تا هشت هفته صبر کنید. بعد از اینکه اطمینان پیدا کردید که آنها به طور کامل بهبود یافته اند، متخصص زیبایی مقداری رنگدانه به آن اضافه می کند و اصلاحات لازم را انجام می دهد.

بعد از این ممکن است بسته به میزان کار انجام شده توسط درمانگر، ابروهای شما برای چند روز کمی حساس باشد. به طور کلی ابروها روزها پس از جلسه ویزیت کاملاً بهبود می یابد و تا سه سال دیگر می توانید از آنها لذت ببرید.

چهار تا هشت هفته پس از درمان اصلی، اولین ویزیت خود را انجام می دهید که معمولاً هزینه ای ندارد. در طول این جلسه ، درمانگر اصلاحات لازم را برای ابروی شما انجام می دهد.جلسه های ویزیت بعدی دیگر با هزینه است و اینکه چند مرتبه آنها را انجام خواهید داد به چندین عامل مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب ، سبک زندگی و نوع پوست بستگی دارد.

اکثر افراد پس از یک سال یا یک سال و نیم با شما تماس برقرار می کنند. می توانید انتظار داشته باشید که نانو بروز شما از یک تا سه سال دوام داشته باشد. بیشتر افراد بعد از یک سال برای ویزیت مجدد مراجعه می کنند تا اضافه کردن رنگ دانه یا باز تعریف شکل ابرو انجام گردد.

آیا نانو بروز عوارض جانبی دارد؟

عوارض جانبی سوزن نانو مانند موارد دیگر روش های آرایش نیمه دائمی است. شایع ترین آنها خارش ، قرمزی و تورم اطراف ناحیه ابرو است. همه این موارد کاملاً طبیعی است، بنابراین نگران نباشید. فقط اطمینان حاصل کنید که یک متخصص معتبر را با محیط کاری استریل و با تجربه زیاد انتخاب کرده اید.

در عین حال ممکن است نسبت به رنگدانه هایی که در این نانو بروز استفاده می شود حساسیت داشته باشید، اما نگران نباشید. هر زیبایی شناس آموزش دیده ابتدا یک تست انجام می دهد تا از واکنش حساسیت پوست شما آگاه شود. در صورت انجام این کار ، رنگدانه های دیگری برای پوست حساس وجود دارد.

با افزایش محبوبیت درمان نانو بروز ، بسیاری از متخصصان از این روش استفاده می کنند. به طور خلاصه ، ایمن ترین کار این است که تحقیق خود را به طور کامل انجام داده و به یک متخصص زیبایی معتبر مراجعه نموده تا رؤیاهای خود را برای شما رقم بزند و از همه مشکلات جلوگیری کند.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

احکام خالکوبی و تتو

 احکام خالکوبی و تتو احکام خالکوبی و تتو، تاتو عملی قدیمی است که از حدود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیریت