آموزش نانو بروز

آموزش نانو بروز

 

هاشور ابرو | آموزش تاتو | تهران تاتو : آموزش نانو بروز یکی از تکنیک های جدید هاشور ابرو است که علاقه مندان زیادی را به خود جلب نموده است و به تازگی وارد حوزه آرایشگری و زیبایی شده است و به وسیله دستگاه های مخصوص نانو توسط افراد مجرب انجام می شود. این روش پس از تکنیک هایی نظیر فیبروز معرفی گردید لذا بروز تر می باشد.

در روش نانو بروز، هاشورها دقیقا مطابق با خط رویش مو کشیده می شوند به همین دلیل بسیار طبیعی تر از سایر روش های هاشور می باشند. افراد زیادی هزینه آموزش را پرداخت می نمایند تا بتوانند به این تکنیک مسلط شوند. در این آموزش آنچه که باعث می شود متقاضیان زیادی داشته باشد، این مهم است که بدون هرگونه رنگ و سرب است و افرادی که به دنبال زیبایی طبیعی ابرو خود هستند، این روش را انتخاب می نمایند.

در آموزش این مهم عنوان می شود که این روش به نسبت تکنیک های قدیمی، ماندگاری بالاتری بر روی صورت دارد زیرا برای نانو بروزاز دستگاه های مخصوص استفاده می شود. دستگاه مذکور از رنگدانه های آلی که جنبه درمانی دارند، استفاده می نماید و همین امر موجب می شود تا در آینده رشد موی ابرو تقویت یابد. آموزش نانو بروز یادگیری آن کمک خواهد نمود تا روش های جلوگیری از پخش شدن رنگ مشخص شود و تقریبا نیاز هر نوع مشتری با هر گونه پوستی پاسخ داده شود.

نکات مهم در آموزش

در آموزش نانو بروز یادگیری آن باید در نظر داشته باشید که این روش هاشور برای تمام افراد پاسخگویی دارد. این تکنیک جدید بدون ایجاد زخم های عمیق می تواند بر روی هر گونه پوستی اعمال شود. در آموزش نانو بروز شما این امکان را خواهید داشت تا از تمام الگوی های روش های هاشور قدیمی اعم از فیبروز و … استفاده نمایید.

هزینه آموزش نانو بروز زیاد نمی باشد اما گاها برای تهیه رنگ و دستگاه نانو بروز قیمت بالایی مشاهده می شود. باید در نظر داشت که در تکنیک ذکر شده از رنگ های آلی فاقد فلز های سنگین و مضر استفاده می شود. این رنگ ها به مرور زمان جذب بدن می شوند و به همین دلیل ممکن است که کم رنگ شوند لذا در آموزش نانو بروزعموما پیشنهاد می شود تا از رنگ های مخصوص و برند های معتبر استفاده شود که طبیعتا هزینه بالایی به همراه خواهند داشت.

تکنیک اجرای نانو بروز ابرو

در آموزش نانو بروز برای رقیق کردن رنگ ها اصولا از تینر های مخصوص استفاده می شود. گاها به جه کاهش هزینه تهیه رنگ نانوبروز با استفاده از سه رنگ اصلی، سیاه، زرد و قرمز سایر رنگ های مربوطه را به صورت دستی می سازند. تکنیکی که در آموزش نانو بروز عنوان می گردد، نحوه اعمال فشار دست، چرخش و ایجاد زاویه به هر طرف است.

در تکنیک های قبلی لازم بود تا فشار دست از ابتدا تا انتها یکسان باشد اما در آموزش نانو بروز، دست ها آزادی عملی بیشتری دارند. همچنین باید این نکته را خاطر نشان نمود که در میکروبلیدینگ خطوط اعمال شده بسیار پر رنگ و ضخیم هستند حال آنکه در نانو بروز لازم است تا هاشور ها بسیار نازک و هم رده با ضخامت مو ابرو باشد.

زمان آموزش نانو بروز

آنچه که باید در زمان آموزش نانو بروز در نظر داشته باشید:

قبل از آموزش باید در نظر داشته باشید که نتیجه و عملکرد نهایی نانو بروز بسیار شبیه به تکنیک فیبروز می باشد. اما نکته مهم اینجاست که ابتکار و خلاقیت حرف اول را میزند و شما می توانید مدل های متنوع بیشتری را اجرا نمایید. عموما هزینه آموزش نانو بروز و یا پیاده سازی ان از خاطر رنگ های آن، گران می باشد. باید در نظر داشته که رنگ های مذکور چنانچه ترمیم نشوند، حذف شده و کاملا از بین می روند.

در نانو بروز بر خلاف تتو و یا سایر روش های میکروبلیدینگ، در زمانیکه رنگ ها از بین می رود، پوست تکه تکه نخواهد شد. همان گونه که قبل تر عنوان شد؛ سوزن های این تکنیک بسیار ظریف می باشند و امکان اینکه رنگ های مورد استفاده را به صورت زیر پوستی تزریق نمایند، خواهند داشت. از لحاظ مقاومت، این سوزن ها دارای استحکام بالایی می باشند زیرا به صورت مجموعه ای از سوزن های ریز در کنار یکدیگر قرار دارند که موجب افزایش مقاومت می شوند.

اگر جز هنر آموزانی هستید که در ابتدای کار دارای لرزش دست زیادی هستید، در آموزش نانو بروز نیازی نیست تا نگران باشید زیرا در این تکنیک، دستگاه مربوطه تا حد زیاد جلوی لرزش دست را گرفته و آن را ترمیم می نماید. بسیاری از افراد در گاه اول این تکنیک را با فیبروز اشتباه می گیرند اما در واقع نانو بروز نیاز به ترمیم کمتری دارد و ماندگاری آن نیز بیشتر می باشد.

یکی از مزیت هایی که نانو بروز به نسبت سایر روش های هاشور دارد، این مورد می باشد که شما می توانید این تکنیک را با سایر روش ها ادغام نمایید. به طور مثال می توانید نانو بروز را با ویژگی پودر مخلوط نموده و ابرو پر ایجاد کنید.

 کلاس آموزش نانو بروز

در کلاس های آموزش نانو بروز سوالی که بیشتر پرسیده می شود در خصوص مقایسه این تکنیک با سایر روش های قبلی است. در پاسخ باید عنوان نمود که در روش نانو بروزچون از رنگ های طبیعی استفاده می شود لذا درصد زیان آن کمتر است. همچنین از این روش می توان بر روی تمام تتو ها و هاشور های قبلی استفاده نمود.

یکی از جنبه های مثبت روش نانو بروز نسبت به موارد گذشته، این مهم می باشد که می توان ابروهای پر پشت و پر رنگی را به وسیله این روش طراحی نمود، حال آنکه در سایر میکروبلیدینگ ها این امر میسر نمی باشد.

آموزش نانو بروز برای افرادی مناسبی است که مشتریانی دارند که نیاز به ابروی طبیعی دارند اما قبلا از روش هایی چون تتو استفاده کرده اند. رنگ های روشن، پوست های چرب، موهای مقاوم و … جز مواردی هستند که برای آنها نانو بروز پیشنهاد می شود. باید در نظر داشت که برای بیمارانی که از دیابت و یا انعقاد دیر هنگام خون رنج می برند، روش نانو بروز پاسخگویی بهتری خواهد داشت.

به صورت کلی در آموزش نانو بروز شما روش ها و تکنیک های خلق و ایجاد مو از تیغه های قدیمی مو ابرو را فرا خواهید گرفت. سوزن های موجود در دستگاه نانو بروز به نسبت سایر موارد هاشور بسیار ظریف تر است و همین امر موجب می شود تا نتیجه کار طبیعی تر باشد.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

احکام خالکوبی و تتو

 احکام خالکوبی و تتو احکام خالکوبی و تتو، تاتو عملی قدیمی است که از حدود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیریت