طرح های تتو بر روی تمام اندام

طرح های تتو بر روی تمام اندام

طرح های متنوع تتو بر روی تمام اندام طرح هایی است که افراد برای نقاط مختلف بدن خود انتخاب می کنند. این طرح ها باید به گونه ای باشند که هرگز از داشتن شان پشیمان و خسته نشوید زیرا احتمالا آن ها را تا آخر عمر به همراه خواهید داشت زیرا در صورت پشیمانی از زدن این تکنیک، دردسر و دشواری های زیادی را باید متحمل شوید تا آن ها را پاک کنید.

مراحل انجام طرح های خالکوبی بر روی بدن

برای انجام طرح های متنوع تاتو بر روی تمام اندام باید نکات کلیدی و مهمی را در نظر گرفت. زیرا هر طرحی مناسب یک قسمت از بدن می باشد برای مثال اگر یک طرح بزرگ را برای قسمتی از بدن در نظر بگیرید که وسعت چندانی ندارد زیبایی و کلیت طرح آن زیر سوال خواهد رفت. زیرا تاتو کار ممکن است به علت نبود جا جزئیات طرح را حذف کند.

۱: اولین مرحله برای انجام طرح های متنوع تاتو بر روی تمام اندام در نظر گرفتن سایز و میزان پیچیدگی و جزئیات آن می باشد. در این مرحله باید مناسب ترین طرح را با توجه به نقطه ای که می خواهید خالکوبی بر روی آن کار شود انتخاب کنید.

۲: اگر خواهان یک طرح بزرگ مانند چهره و عکس یا پرتره هستید باید مکانی از اندام را در نظر بگیرید که متناسب با طرح مورد نظر باشد و یا اندکی از طرح بزرگ تر باشد تا در هنگام زدن خالکوبی، تاتو کار درگیر حذف جزئیات نشود و کیفیت کار پایین نیاید.

برای این گونه طرح ها پشت اندام را انتخاب کنید زیرا هم وسعت زیادتری دارد و هم دارای انحناهای مناسبی است که به شکل زیبایی با طرح ادغام شده و آن را جذاب تر و زیباتر نشان خواهد داد. اگر طرح مورد نظرتان را کمی کوچک تر انتخاب کنید قسمت های باسن، ران و بازو برای زدن تاتوی طرح عکس و پرتره مناسب می باشند.

مراحل دیگر طرح های خالکوبی روی بدن

۳: برای طرح های کوچک و ساده و بدون جزئیات قسمت های مختلف اندام را می توانید انتخاب کنید. مثلا برای طرح هایی که کوچک اما خاص هستند و بیشتر به شکل استیکر می باشند قسمتی را انتخاب کنید که بعد از اجرا فضای خالی در اطراف طرح وجود داشته باشد تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

برای طرح هایی مانند جمله یا نام های مختلف می توانید پشت گوش و روی قوزک پا را برای خالکوبی کردن انتخاب کنید. بسیاری از افراد طرح های تک کلمه ای را بر روی گوش می زنند و به جای گوشواره از زیبایی آن استفاده می کنند.

۴: برخی از طرح های مخصوص خالکوبی وجود دارند که فقط روی یک قسمت خاص از اندام جذابیت دارند و در صورتی که بر روی قسمتی دیگر از بدن کار شوند زیبایی خود را از دست خواهند داد. برای مثال طرح هایی که زنجیروار هستند باید بر روی دور بازو یا مچ دست و یا دور قوزک پا زده شوند.

خصوصی یا عمومی بودن طرح های تتو

طرح های متنوع تاتو بر روی تمام اندام ازسه بخش تشکیل می شوند. این بخش ها شامل : تاتوهای عمومی و خصوصی و نیمه خصوصی می باشند.

۱: خالکوبی هایی که همیشه در معرض دید هستند را از نوع عمومی می گویند. اغلب آدم هایی که نوع عمومی را انجام می دهند علاقمند به نشان دادن عقاید و اعتقادات خود به دیگران می باشند و یا این که می خواهند به وسیله خالکوبی خود حرف یا مطلبی را به افراد دیگر یادآوری کنند. این افراد دوست دارند در هر شرایطی خالکوبی آن ها در معرض دید قرار بگیرد و افراد دیگر قادر به دیدن آن باشند. این گونه افراد باید در انتخاب خالکوبی خود دقت کنند و شرایط و موقعیت اجتماعی خود را در نظر بگیرند تا مورد قضاوت نابجای دیگران قرار نگیرند.

۲: بعضی از طرح های مخصوص خالکوبی هستند که عمومی نیستند و جزء دسته نیمه خصوصی قرار می گیرند. زیرا گاهی می تواند آن ها را پوشاند و از انظار پنهان کرد و گاهی هم می توان آن را در معرض دید قرار داد. برای این خالکوبی باید نقاطی از اندام را انتخاب کرد که بتوان گاهی آن را پوشاند. مکان هایی مانند: شکم، بازو، قفسه سینه، ساق پا، برای زدن این نوع خالکوبی مناسب می باشند.

۳: نوع دیگر از طرح های متنوع تاتو بر روی تمام اندام، نوع خصوصی می باشد. یعنی در جاهایی کار خواهند شد که به راحتی پوشانده خواهند شد. از این نوع خالکوبی ها در نقاطی مانند داخل لب، روی زبان، پشت گوش، روی باسن، کشاله ران و زیر سینه استفاده خواهند شد.

تحمل درد برای زدن طرح های این تتو

هنگام زدن طرح های متنوع تاتو بر روی تمام اندام هیچ راهی برای از بین بردن و کم کردن درد وجود ندارد. زیرا دستگاهی که برای انجام آن استفاده می شود از یک سری سوزن تشکیل شده است که به صورت پی در پی به داخل پوست وارد خواهد شد و رنگ را به زیر پوست انتقال خواهد داد. این کار باعث ایجاد خونریزی، تورم و درد خواهد شد. بنابراین اگر برای اولین بار قصد انجام آن را دارید ابتدا یک طرح ساده و کوچک را انتخاب کنید تا میزان و آستانه تحمل خود را نسبت به درد بسنجید.

همچنین تجربه تاتو کار هم در میزان درد تاثیر دارد بنابراین یک تاتو آرتیست باتجربه و حرفه ای را برای این کار انتخاب کنید. نکته بعدی که باید رعایت کرد این است. اگر پوست بدنتان حساس است و تحمل درد را ندارید آن را در قسمتی از اندام خود کار کنید که دارای عصب کمتری می باشد. پشت بدن و بازوها و روی شانه ها مکان های مناسب برای انجام این تکنیک در افراد حساس هستند.

نکته: اگر نوع و طرح خالکوبی بیشتر از درد آن برایتان مهم است باید بدانید که قفسه سینه و دنده ها دردناک ترین نقاط در اندام هستند که تاتو بر روی آن ها زده خواهد شد.

دردناک ترین نقاط برای طرح های خالکوبی بر روی تمام اندام

دردناک ترین نقاط برای طرح های متنوع تاتو بر روی تمام اندام زانوها، نوک پستان، آلت تناسلی، آرنج، کف دست و پا، ستون فقرات، پلک و استخوان تره قوه می باشند که باید عمل تاتو بر روی آن ها در کمال دقت انجام بگیرد.

آکادمی تخصصی تهران تاتو با پیروی از متدها و استانداردهای جهانی بزرگترین مرکز برای انجام طرح های متنوع تاتو بر روی تمام اندام می باشد. این مرکز با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و استفاده از تجربه تاتو آرتیست های حرفه ای در خدمت مشتریان و هموطنان در سراسر ایران می باشد.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

احکام خالکوبی و تتو

 احکام خالکوبی و تتو احکام خالکوبی و تتو، تاتو عملی قدیمی است که از حدود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیریت