تتوهای راک چه معنی دارند

تتوهای راک چه معنی دارند

تتوهای راک جزء مشهورترین و معروف ترین تاتو هایی است که توجه بسیاری از هنرمندان و سلبریتی ها و افراد عادی را خود جلب کرده اند. نقش های درهم اما واضحی که در طرح های خالکوبی او وجود دارند باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن ها شده است. این طرح ها هر کدام نمایانگر یک بعد از شخصیت و زندگی جانسون را به نمایش می گذارند.

جانسون راک کیست؟

او یک کشتی گیر، یک بازیگر و یک تهیه کننده برجسته می باشد که در همه زمینه های ذکر شده به موفقیت های چشمگیری دست یافته است. او تا قبل از سال ۲۰۰۵ یک کشتی گیر معرف بود اما از همان سال دوران بازیگری حرفه ای او آغاز شد و همین امر سبب دور افتادنش از ورزش حرفه ای شده است.

او علاقه زیادی به ورزش داشت و در بسیاری از رشته های محبوب ورزشی دستی بر آتش دارد برای مثال تا سال ۱۹۹۵ یک فوتبالیست حرفه ای بوده است که در تیم های مشهور آمریکایی بازی کرده است. اما لازم به ذکر است که معروفیت خالکوبی هایش از محبوبیت خود او کمتر نیست.

نام تتوهای راک

تاتو های راک دو مدل هستند. یکی از آن ها که مشهور و رایج تر است سراسر شانه و بازو و سینه چپ جانسون را پوشانده است. این طرح به سبک پولینزی می باشد که اجرای آن ۶۰ ساعت طول کشیده است. بنا به گفته تاتو کاری که این خالکوبی را انجام داده است جانسون تمام تجربه های تلخ و شیرین و همچنین علایق خود را در این طرح جمع آوری کرده است.

خالکوبی دوم او عکس یک گاو است که بر روی بازوی راستش حک شده بود. این خالکوبی جدیدا ترمیم شده است و تصویر به یک گاو نر بزرگ تر تبدیل شده است. این بازیگر معروف هالیوود که دو سال پیاپی عنوان پردرآمدترین بازیگر جهان را به خود اختصاص داده است اولین بار این تاتو را هنگامی که کشتی گیر WWE بود بر روی دوسر بازوی خود انجام داد ولی در سال ۲۰۱۷ آن را اندکی تغییر و اصلاح کرد.

هر چند ماهیت آن تغییر نکرده است اما اضافه کردن جزئیات با حفظ زیبایی های آن باعث خلق تصویری جدیدتری شده است. کار اصلاح این خالکوبی تقریبا ۳۰ ساعت به طول انجامیده است.

معنی تتو راک بر روی شانه و بازو و سینه چپ او

• مهم ترین طرحی که در تاتوهای راک وجود دارد عکس یک خورشید است که در قبیله ساموانی به عنوان نمادی از خوشبختی افراد مورد پرستش بوده است. ساموانی یکی از قبایل مهم و بزرگ پالیزیان در گذشته بوده است.

• دومین طرحی که در این خالکوبی مورد توجه است عکس جانسون با همسر و فرزندش است که یادآور علاقه شدید او به خانواده اش می باشد. در این طرح او فرزندش را در آغوش گرفته و همسرش در کنارش ایستاده است.

• سومین طرح حک شده تصویر برگ های نارگیل است که در قدیم بر روی سر جنگجویان ساموانی قرار می دادند و نوعی نشان برتر برای آن ها محسوب می شد.

• چهارمین طرح این خالکوبی یک چرخش معکوس است که چرخش گذشته، حال و آینده را به نمایش می گذارد. البته در این طرح چرخش به طرف آینده بیشتر مد نظر جانسون بوده است.

دیگر طرحهای خالکوبی راک روی بدن

• پنجمین طرح عکس یک جفت چشم نسبتا بزرگ می باشند. این چشم ها به عنوان چشم اجداد راک معرفی می شوند که در همه حال از خاندان و خانواده او مراقبت خواهند کرد. البته چشم ها طوری حک شده اند که بیشتر توجه شان به طرف مسیر زندگی جانسون است به طوری که معتقد است این چشم ها در همه حال او را همراهی خواهند کرد.

• ششمین طرح، تصویر یک چشم بزرگ است و جانسون معتقد است که این چشم شجاعت حریف را در مبارزه از بین خواهد برد و او را به مبارزه ای دعوت می کند که بازنده میدان خواهد بود. او این طرح را به نشانه پیروزی بر رقیبانش در مسابقات کشتی حک کرده است.

• هفتمین طرح، تصویر دندان های یک کوسه است که نمادی از قدرت جانسون راک را به نمایش خواهد گذاشت همچنین این طرح نمادی از قدرت بالا در مبارزه و روح محافظ او است.

• هشتمین طرح، طرح یک کشیش است که به معنی راهنمای معنوی جانسون است که موجب روشن فکری و قدرت مبارزه جنگجو و مبارز خواهد شد.

• نهمین طرح، خالکوبی سنگ های متعددی هستند که نماد فراوانی و اساس موفقیت جانسون را به نمایش می گذارند. او معتقد است که این سنگ ها قدرت فرا طبیعی یا مانا را در وجودش نهادینه خواهند کرد.

• دهمین طرح، تصویر لاک یک لاک پشت است که به معنی سپر دفاعی در مقابل روح شیطانی افراد است. جنگجویان در قدیم از این لاک به عنوان سپر در هنگام رویارویی با دشمنان استفاده می کردند.

معنی تتوی گاو بر روی دو طرف بازوی راست راک

معنی تاتو های راک مانند شخصیت خود او جذاب هستند. خالکوبی تصویر یک گاو با شاخ های بلند و زیبا و همچنین چشم هایی قرمز نشانه ماه تولد او است. در تقویم دایره اپروچ ماه تولد او برج ثوراست و ثور به معنی گاو است. دایره بروچ مسیر حرکت سالانه خورشید نسبت به زمین، بر روی کره سماوی است.

جانسون بعد از مدتی که تصویر گاو را بزرگ تر کرد نام این خالکوبی خود را تکامل گاو نامید. زمانی که از او راجع به این نام گذاری و علت تغییر تصویر را پرسیدند در جواب گفت زمانی که تصویراولیه را بر روی بازوی خود حک کردم کودک بودم و امروز به نشانه پختگی و بزرگ شدن تصویر گاو را به تصویری بزرگتر تغییر داده ام.

جذابیت تتوهای راک

جذابیت تاتوهای راک سبب شده است که افراد مشهور زیادی در سراسر دنیا تمایل به انجام و اجرای آن ها بر روی نقاط مختلف بدن خود داشته باشند. همچنین تاتو آرتیست های مشهوری هم این خالکوبی ها را به مرحله اجرا در آورده اند.‌ در این میان کلینیک تخصصی تهران تاتو به کمک افراد مجرب و با تجربه آماده انجام خالکوبی برای دوستداران جانسون و تاتو هایش است. برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه می توانید با مشاوران این مرکز تماس حاصل فرمایید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

احکام خالکوبی و تتو

 احکام خالکوبی و تتو احکام خالکوبی و تتو، تاتو عملی قدیمی است که از حدود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیریت