انواع پوست تـاتـو مصنوعی

انواع پوست تتو مصنوعی

 

مدرک تاتو بدن | آموزش تاتو | تهران تاتو : امروزه آکادمی های زیبایی و آموزش تکنیک های آرایشی برای تمرین کارآموزان از انواع پوست مصنوعی تاتو استفاده می کنند. در گذشته افرادی داوطلبانه به عنوان مدل آرایشی و زیبایی در این اکادمی ها حضور پیدا می کردند و استرس اینکه هنرجو نتواند کار خود را به درستی انجام دهد بسیار بالا بود.

رفته رفته به دلیل ریسک بالای تمرین بر روی پوست افراد و عدم رضایت افراد از نتیجه کار آموزان برای تمرین و یادگیری بیشتر بر روی انواع پوست های مصنوعی تمرین کردند تا بهتر بتوانند تکنیک های آرایشی و زیبایی را یاد بگیرند.

تکنیک تاتو که یکی از پرتقاضاترین متدهای زیبایی است امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است در گذشته مردان بیشتر به دنبال انجام این تکنیک بودند ولی در حال حاضر آکادمی های بسیاری هستند که انواع مدل های آن را به افراد مختلف آموزش می دهند. در این بین یکی از ابزارهای مفید و کاربردی پوست مصنوعی می باشد که برای تمرین و آموزش تتو مورد استفاده قرار می گیرد.

درباره پوست مصنوعی تتو و انواع آن

افرادی که به دنبال یادگیری هنر تاتو هستند در ابتدای کار باید بر روی پوست مصنوعی تاتو تمرین کنند. این پوست ها در ابعاد مختلف و در نوع ضخیم و نازک وجود دارد. این پوست ها صاف و بدون طرح هستند و تاتوکار با استفاده از قلم بلید یا دستگاه مخصوص به راحتی می تواند انواع طرح ها را بر روی آن تمرین کند و حس یک خالکوی خوب بر روی پوست واقعی را تجربه کند. انواع متدهای تاتو شامل متد فیبروز، لاینینگ و شیدینگ، تاتو خط چشم و خط لب و … بر روی پوست مصنوعی قابل اجرا هستند.

جنس و ضخامت این پوست ها شباهت زیادی به پوست واقعی افراد دارد و در سایزهای بزرگ و کوچک عرضه می شوند. برای خالکوبی صورت بهتر است از پوست های طرح دار شبیه به برجستگی های صورت استفاده کنید تا برآمدگی روی آن به شما کمک کند تا بهترین آن بر روی اعضای مختلف صورت را انجام دهید.

تهیه این پوست ها در ابتدای کار شروعی دقیق و حساب شده است و فردی که از ابتدا انواع طرح ها را تمرین کرده باشد در واقع در حرفه ی خود به درستی وارد شده و در هنگام کار و زدن یک طرح دچار مشکل و استرس نخواهد شد.

جنس این پوست ها در بازار متفاوت است و در رنگ های صورتی، کرم و زرد وجود دارند. مدل های ضخیم قابل شستشو هستند و می توان بارها طرح های مختلف را بر روی آن ها تمرین کرد حتی از دو طرف پوست می توان به راحتی استفاده کرد‌. پوست های نازک و کوچک هم انعطاف‌پدیری بالایی دارند و راحتی استفاده از آن ها کار را برای هنرجویان آسان کرده است.

دلایل استفاده از نوع پوست

شما همچنان که در حال آموزش هستید و در کار خود وارد نشده اید نمی توانید از مدل واقعی برای آموزش و تمرین استفاده کنید. حتی کسی هم پیدا نمی شود که طرح تاتو که اینقدر از حساسیت بالایی برخوردار است را به یکی کارآموز بدهد. پس تا می توانید برای شروع از پوست مصنوعی تاتو برای تمرین و تکرار استفاده کنید و به حدی این کار را تکرار کنید که هر طرحی را بدون استرس و نگرانی زیبا تاتو کنید.

پوست مصنوعی حس تتو روی پوست واقعی را می دهد و قابلیت استفاده مجدد را دارد.

این پوست ها فقط مختص کارآموزان نیست حتی افراد حرفه‌ای وقتی برای اولین بار بخواهند طرحی را بر روی بدن اشخاص بزنند در ابتدا بر روی پوست مصنوعی آن را تمرین می کنند و پس از اینکه کامل با تکنیک های طرح آشنا شدند آن را بر روی پوست واقعی می زنند.

تفاوت پوست مصنوعی تـــاتــو با پوست بدن

یک تاتوکار زمانی در کار خود خبره و وارد می شود که به راحتی بتواند بر روی پوست مصنوعی تاتو انواع طرح ها را خالکوبی کند. این پوست ها با پوست انسان تفاوت هایی دارند اما اگر فرد بتواند در شروع کار خود با این پوست ها تکنیک ها را اصولی یاد بگیرد قطعا می تواند بر روی پوست طبیعی هم به زیبایی کار کند.

پوست مصنوعی برخلاف پوست انسان صاف و صیقلی نیست و اگر مجددا چندین بار از آن استفاده شود رنگ اولیه خود را نخواهد داشت و کثیف می‌شود. مقاومت پوست های مصنوعی نسبت به پوست واقعی بالاست و پوست واقعی نرم است پس لازم است که دقت بیشتری بر روی پوست واقعی اعمال شود تا طرح انتخابی زیبا و مورد پسند مشتری واقع شود.

جنس پوست تتو

در گذشته برای پوست مصنوعی تاتو از پوست حیوانات استفاده می کردند و این مسئله تاثیر منفی بر روی حیات وحش حیوانات می گذاشت. تا اینکه پوست های سیلیکونی و پی وی سی بهترین جایگزین برای پوست حیوانات شد و بیشتر مراکز این دو جنس برای تاتو استفاده می کنند. این جنس ها در دو مدل با ضخامت های ۳ میلی متری و یک میلی متری وجود دارند که پوست های نازک برای تمرین طرح های مناسب صورت استفاده می شود.

انواع پوست مصنوعی تتو

پوست مصنوعی تاتو برای تمرین در جنس های مختلفی عرضه می شود در گذشته که از پوست حیواناتی چون خوک استفاده می شود بوی نامناسبی داشت و به دلیل کمبود امکانات افراد مجبور بودند علاوه بر پوست حیوانات از پوست میوه هایی چون گریپ فروت هم استفاده کنند تا در زدن طرح های خالکوبی حرفه ای تر شوند.

اما پیشرفت صنعت جنسی کارآمدتر چون سیلیکون را وارد بازار کرد که شباهت بیشتری به پوست واقعی دارد و در حین کار پوسته پوسته و خراب نمی شود. انتخاب جنس و نوع پوست به نوع دستگاه و نوع تاتو بستگی دارد برار تتوهای چشم و ابرو از جنس های نازک و ظریف و برای قسمت های دیگر از جنس های ضخیم تر استفاده می شود.

دستگاه های مخصوص خالکوبی با ولتاژ متفاوتی هستند و انتخاب نوع پوست هم باید متناسب با ولتاژ دستگاه باشد وگرنه پوست آسیب می بیند. در آکادمی تهران تاتو آموزش انواع طرح های تاتو بر روی انواع پوست های مصنوعی داده می شود و کارآموزان می توانند با نظر مدرس خود بهترین پوست را برای کار خود در آکادمی تهران تاتو خریداری کنند.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

احکام خالکوبی و تتو

 احکام خالکوبی و تتو احکام خالکوبی و تتو، تاتو عملی قدیمی است که از حدود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیریت