خدمات تتو صورت

خدمات تتو صورت

آرایش دائم | تاتو خط چشم | تهران تاتو : خدمات تتو صورت یکی از رایج ترین تکنیک هایی است که در سراسر جهان برای زیبایی و گاها پوشاندن عیوب صورت انجام می شود. هر ساله متدهای پیشرفته ای ارائه می شود که این متدها تکنیک های اجرایی متفاوتی دارند. هر تکنیکی برای اینوه نتیجه دلخواه به دنبال داشته باشد باید مراقبت های لازم را قبل و بعد از انجام آن به کار گرفت. تکنیک های تاتوای که امروزه رواج پیدا کرده است ساده و طبیعی هستند و در همه آن هدف برجسته کردن زیبایی هاست.

به طور کلی در جوامع مدرن تکنیک هایی بیشتر مورد پسند واقع می شوند که طبیعی کار شده باشند. اگر نگاهی به تتو ابروهای گذشته بیندازیم فرم نازیبای آن ها در مشتری احساس دلزدگی به وجود می آورد. اما از آنجا که دیتگاه های ریمو خالکوبی مشکل این دوستان را حل کرده ولی در هر حال متدهای طبیعی در هیچ برهه ی زمانی در فرد احساس پشیمانی به وجود نمی آورند.

رایج ترین تـاتــوهای صـورت

امروزه تاتو صورت با اسم های دیگری از قبیل آرایش دائم، تتوی دایم و … شناخته می شود. کشیدن نقش و نگارهایی بر روی صورت و یا اصلاح و فرم بعضی از قسمت های صورت به وسیله آن ماندگاری بالایی دارد و اگر درست از آن نگهداری و مراقبت شود ماندگاری آن هم افزایش پیدا می کند. برای فرم دادن به اعضای صورت نظیر لب ها، ابروها، چشم ها، لسکالپ سر و … از انواع تکتیک های خالکوبی استفاده می شود که هر تکنیک یک دستگاه متفاوت دارد.

افرادی که وقت و انرژی کافی برای انجام آرایش های معمولی را ندارند معمولا با خالکوبی برخی از ارایش ها را دائمی می کنند. دستگاه هایی که برای انجام این عمل در صورت مورد استفاده قرار می گیرند شامل گان، دوگان و پن می باشند. مراقبت هایی که ماندگاری آن را افزایش می دهد باید نکته به نکته انجام داده شود عدم تماس با آب و عدم استفاده از لوازم ارایشی، قرار نگرفتن در مقابل افتاب و … نمونه هایی از مراقبت های رایج هستند.

مراقبت های لازم قبل از تتو صورت

هر فردی قبل از زدن تاتو صورت نگرانی های دارد بخصوص اگر این تکنیک بر روی اعضای حساسی چون چشم انجام شود. قبل از اینکه اقدام به این کار کنید بهتر است ابتدا به نکات زیر توجه کنید.

پوست هایی که در اثر آفتاب سوخته اند و یا در اثر آفتاب صدمه دیده اند را نباید خالکوبی کرد چون علاوه بر درد زیاد فرد دچار خونریزی می شود و تاتوکار بر روی کار مسلط نیست.

اگر در محلی که می خواهید خالکوبی کنید زخم، ساییدگی و خراش داری بهتر است تا زمان بهبود کامل صبر کنید چون برآمدگی روی پوست انجام این تکنیک را با مشکل مواجه می کند.

بهتر است چند هفته قبل از انجام این تکنیک ها پوست را با مرطوب کننده های مناسب آماده کنید تا خشکی پوست برطرف شود و انعطاف پذیر شود.

بهتر است یک شب قبل از انجام آن از مصرف نوشیدنی های الکلی خوداری کنید. الکل خون را رقیق می کند و احساس ناخوشایندی به مصرف کننده می دهد و امکان افزایش خونریزی حین انجام تکنیک را افزایش می دهد و نمی توان طرح را به زیبایی خالکوبی کرد.
مصرف اب فراوان و ابی کافی می تواند پوست را بهتر از زمان قبلی آماده کند‌.

مراقبت های بعد از خدمات تتو صورت

بعد از تاتو صورت لازم است مراقبت هایی را انجام دهید تا پوست شما سریعا درمان شود و خالکوبی که انجام داده اید زیبا و ماندگار بماند‌. این مراقبت ها بسیار مهم و حیاتی هستند و چون شما هزینه و زمان زیادی را صرف این تکنیک های دائمی کرده اید و این ایمنی و بهداشت بعد از آن است که شما را به نتیجه دلخواه می رساند.

بهتر است صورت را تمیز نگه دارید و تا زمان بهبودی از انجام آرایش بر روی پوست محل خالکوبی خوداری کنید.
تاتوهای صورت انواع مختلفی دارند و برای هر قسمت تکنیک های متفاوتی به کار گرفته می شود که تاتوکار باید مراقبت های لازم برای عضو تتو شده را کاملا به فرد شرح دهد.

باید عضو خالکوبی شده تا سه روز با آب تماس نداشته باشد شستشوی صورت باعث التهاب و عفونت می شود.
هر روز که بگذرد محل خالکوبی رو به بهبودی می رود و ممکن تست احساس خارش داشته باشید. بهتر است به هیچ وجه محل را دستکاریی نکنید و از خارش و کندن زخم ها خوداری کنید.

تا یه ماه از رفتن به استخرهای عمومی و آفتاب گرفتن خوداری کنید.
از کرم ویتامین آ در دو روز اول استفاده کنید.
از پماد هیدروکورتیزون چشمی تا یک هفته استفاده کنید.
رعایت تمامی این نکات برای پیشگیری از عفونت است. پس مراقب باشید که به تمام نکته های تاتو آرتیست عمل کنید چون هر تکنیکی مراقبت ویژه ای دارد که باید برای ماندگاری و دستیابی به نتیجه دلخواه آن را انجام داد.

اهمیت به کار گرفتن مراقبت های قبل و بعد از خالکوبی صورت

پاکیزگی بعد از خدمات تتو صورت برای جلوگیری از عفونت است و اهمیت مراقبت ها هم برای همین مورد است. در برخی موارد ممکن است بر روی محل مذکور پانسمان گذاشته شود تا از ورود آلودگی و گرفتن ترشحات و جوهر اضافی کمک می کند. مراقبت های صحیح به بهبود زود هنگام می انجامد. مراقبت های اساسی مربوط به روزهای ابتدایی هستند و بعد از ان در هفته دوم تقریبا پوست بهبود یافته است و طرح نهایی بدون تورم و زخم دیده می شود. تا زمانی که کاملا پوست بخبود نیافته باشد باید از صابون های بی بو یا شوینده های مخصوص استفاده کرد.

شما هر چه مراقبت هایتان اصولی باشد از عوارض شایعی همچون عفونت، واکنش آلرژیک، زخم و التهاب جلوگیری خواهید کرد. تنها یک ماه برای زیباییتان وقت بگذارید و دیگر بی نیاز از خط چشم کشیدن های پی در پی، ابرو کشیدن و … شوید.

اما نکته مهم و اساسی در کیفیت خالکوبی این است که در درجه اول شما برای این کار پیش یک آکادمی حرفه ای تاتو رفته باشید. آکادمی تهران تاتو یک کلینیک حرفه ای برای انجام انواع تاتو صورت و بدن می باسد و با کادری مجرب و دوره دیده انواع طرح های زیبا و به روز را با سلیقه خودتان خالکوبی می کند.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

احکام خالکوبی و تتو

 احکام خالکوبی و تتو احکام خالکوبی و تتو، تاتو عملی قدیمی است که از حدود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیریت