معانی مربوط به طرح تتو بدن جغد

طرح تـاتـو بـدن جغد

تاتو تهران | آموزش تاتو بدن | تهران تاتو : طرح تتو بدن جغد یکی از محدود طرح هایی است که از لحاظ نمادین غنی است و فقط محدود به یک منطقه خاصی نیست. اگر به طور کلی به تاریخچه این طرح نگاهی بیندازیم خواهیم دید که علاوه بر اینکه در بعضی قبایل این پرنده و خالکوبی آن ارزشمند است در بین افراد مشهور هم انواع مدلهای این خالکوبی در قسمت های مختلف بدن زده شده است.

مهمترین دلیلی که آن را پر طرفدار کرده است تنوع مدل های آن و معانی که از هر مدل استخراج می شود.
در واقع جذابیتی که در تاتو جغد وجود دارد افراد را مجاب می کند که پرنده زیبا را خالکوبی کنند. محدودیت سنی و جنسی در این طرح وجود ندارد و هر شخصی می تواند با توجه به سبک و علاقه ی خود یک نمونه از جغد را خالکوبی کند.

فلسفه طرح های مختلف تتو جغد

تتو بدن جغد ریشه در تاریخ تمدن بشری دارد و یک نمادگرایی جالب دارد. در واقع زدن تاتو پرنده جغد چند ارزش را بیان می کند از آنجا که این پرنده زندگی شبانه دارد و همیشه حالتی رمز آلود دارد پس ریشه در عرفان هم دارد. از طرفی دیگر این پرنده شکارچی به ظلم و ستم و بی رحمی، قدرت و خونریزی هم تشبیه شده چون در شب با حرکتی آهسته و سرد می تواند وحشت را در بیننده پدیدار کند.

اما اگر از این بعد منفی دور شویم و جنبه های مثبت پرنده را ببینیم. ارزش این پرنده در بین سرخپوستان آمریکای شمالی و همچنین یونانیان باستان ریشه تاریخی دارد و بیشتر افراد ان را نماد تمایل به دانش، تمایل به عرفان و اشاعه گرایی می پندارند و با خالکوبی جعد می خواهند بخشی از نمادها را نشان دهند.

معنی انواع طرح های تـاتـو جغد رایج

طرح تتو بدن جغد مدل های مختلفی دارد و هر کدام از طرح ها معانی خاصی دارند. حتی شما بر روی هر نقطه از بدن این طرح را بزنید معنی آن به شکی متفاوت تر می شود. به طور کلی افرادی که این نقش زیبا را خالکوبی می کنند به دنبال جنبه های مثبت پرنده هستند و کمتر کسی بخاطر یک ویژگی منفی اقدام به زدن چنین خالکوبی می کند.

اما مدل های مختلف این پرنده که هر طرح یک سبک و سیاق متفاوت دارد را در زیر بیان می کنیم.
جغد در اندازه کوتاه و محطاتانه را می توانید در هر جایی از بدن تاتو کنید و از ظرافیت بی نظیر آن لذت ببرید.
جغد ساده یک طرح مینیمالیستی می باشد و ریزه کاری های این طرح حذف شده. خطوط سیاه و ساده بدون سایه این طرح از جغد را بی نظیر کرده است.

تاتــوی جغد رئال

تاتوی جغد رئال و واقع گرایانه محبوبیت بالایی در بین جوانان دارد و به نوعی طرحی سرشار از ایجاد حس رعب و وحشت است و اگر به صورت هنرمندانه زده شود قطعا جلوه ی فوق العاده ای خواهد داشت.

بوف بزرگ را بیشتر با نماد قدرت و محافظ می شناسند یک تتوی خارق العاده است. این جغد شاخ دار جذابیت زیبایی دارد که بیشتر در بین پسران جوان طرفدار دارد.

اما اگر تاتوی گروه موسیقی OVO را دیده باشید یک طرح کاملا ابتدایی را می بینید که بر روی یک جغد متمرکز شده است و در دنیای رپ این تتو بیشتر دیده می شود.

تتوی جغد برفی که پرنده ی ان مربوط به قطب شمالی امریکای شمالی و کهن می باشد نماد کلاس و وقار است اگر تتوی این طرح کمی نزدیک به واقع بینانه زده شود شکوه کامل و بی نقصی دارد. از آنجا که طرح های جغد نماد خرد و دانش هستند این طرح هم می تواند برای افرادی که برای ان ها این ویژگی مهم هستند زده شود.

تــاتو بـدن جغد آتنا

این نوع خالکوبی یک مدل پر طرفدار است که نماد الهه جنگ و خرد یونانی می باشد. دانش والای این پرنده و قدرت دید آن از مهمترین دلایل معروفیت ان در یونان باستان بود و کسانی که هنوز به دنبال سبکی هستند که سرشار از تفکر و استدلال منطقی باشد مناسب است.

تاتو جغد رنگی اوج خلاقیت در طراحی تتو است. در این طرح رنگ های جسورانه متضادی به کار گرفته می شود که برجستی جغد را بیشتر نشان می دهد این تتو بهتر است در نواحی بزرگ بدن زده شود تا طرح آن کامل و زیبا زده شود.

خالکوبی جغد برن یا جغد انبار

جغد برن یا جغد انبار یک گونه شناخته شده می باشد. آرامش نماد این پرنده است. ترکیب این پرنده با عناصری دیگری زیبایی بی نظیری به طرح شما می بخشد.

برخی از افراد برای طرح جغد تنها چشم ها را تاتو می کنند چشمانی دقیق با دیدی تیز بین که معنی قدرتمندی را به همراه دارد.
اگر طرح جغد را با عناصری نظیر ماه، اسمان و شب و … ترکیب کنیم حالای عرفانی و زیبا پیدا می کند که جذابیت بالایی در بین مردان دارد و معانی بی نظیری چون خرد، بزرگی و محاجرت را نشان می دهد.

حتما شما هم ترکیب طرح جغد و جمجمه را دیده اید این خالکوبی به معنی زندگی پس از مرگ است و جغد در این طرح نماد ارواح شیطانی و مرده می باشد. البته می تواند به مفهوم نمادی برای دریافت پیامی از مردگان هم باشد و بیشتر ظاهر وحشتناک ان مناسب افرادی است که به به فکر دنیای پس از مرگ هستند.

معنای طرح تتو جغد در هر قسمت از بدن

به طور کلی طرح تتو بدن جغد با هر طرح دیگری که ترکیب شود و در هر نقطه ای از بدن زده شود معنای خاص تری به خود می گیرد. اگر شما بخواهید سبک های هیجان انگیزی را انتخاب کنید می توانید تنها به طرح جغد اکتفا نکنید و آن را با طرح های زیباتر و معنادارتری ترکیب کنید.

اما در اینجا اگر شما بخواهید طرح آن را بر روی هر قسمت از بدن بزنید معنای متفاوت تری به خود می گیرد مثلا بر روی پای چپ نشان دهنده ی تمایا به خود ازمایی، بر روی پای راست نشان دهنده ی انتخاب مسیر زندگی، تاتو در دست چپ نشان دهنده من می خواهم و همین گونه هم خواهد بود، تاتو در دست راست استحکام در اعمال، تاتو جغد بر گردن بیان توانایی های منحصر به فرد، قفسه سینه به معنی هنجار شکنی و قبول باورهای فردی و تتو در پشت به معنی محافظت است و برای اینکه شما در هر نواحی که دلتان بخواهد خالکوبی بزنید می توانید به آکادمی تهران تاتو مراجعه کنید و لذت یک تاتو بی نظیر را همیشگی کنید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

احکام خالکوبی و تتو

 احکام خالکوبی و تتو احکام خالکوبی و تتو، تاتو عملی قدیمی است که از حدود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با مدیریت